Auto se zastavilo a já poznala že jsme nejspíš na místě. Tae mi otevřel dveře a vedl mě někam, nevím kam. Chvilku bylo ticho ale když mi dal dolů šátek ozvalo se.
„VŠECHNO NEJLEPŠÍ!!" Ze zhora na mě začali padat konfety a bouchlo se šampaňské. Jen jsem zůstala překvapeně stát a do očí se mi nahrnuli slzy štěstí. Rychle jsem si je začala utírat a děkovat všem. Bylo hezké že jsme si dali všichni společné objetí, a mě to tak zahřálo u srdce.
Pár minut na to jsem začala rozbalovat dárky, všechny byly moc hezké...právě teď jdu rozbalovat od Taeho.
„Tak zlato, snad se ti bude líbit" Usmál se na mě a dal mi malou pusinku na nos. Také jsem se usmála, a začala rozbalovat.
Vytáhla jsem malou krabičku, kterou jsem následně otevřela.
„Panebože" Podívala jsem se na Taeho, a zůstala s překvapeným výrazem stát na místě.
Byl tam nádherný prstýnek ve kterém bylo vevnitř napsané:
T+(tvoje začáteční písmeno) <3
„Taeee, to je krásnee" Pípla jsem a šla ho hned obejmout. Obětí mi hned vrátil. Políbili jsme se a tím vyvolali víc pozornosti.
„Dívej,mám ho taky" Zvedl ruku a ukázal stříbrný prstýnek. Usmála jsem se, a rychle si ho nasadila.„Sice to není snubní prstýnek, ale bude to takový 'prozatímní prsten' . Chtěl jsem tím ukázat že tě miluju, a nechci tě nikdy ztratit, všechny naše společné zážitky,zvyky a tradice jsou prostě boží. Ty jsi dokonalá, a nedokážu si představit život bez tebe. Víš, hodně jsi mě změnila, a za to jsem ti neskutečně moc vděčný, takže doufám že nám to spolu ještě dlouho vydrží, Y/n miluju tě, strašně mooooc~" Řekl svým hlubokým sexy hlasem a já měla co dělat ze sebou abych se neroztekla.
Skočila jsem mu okolo krku a zašeptala.
„Vidím to úplně stejně"
the end.
Tímhle bych chtěla ukončit tenhle příběh. Víte nikdy bych netušila že bych byla schopná napsat knihu😂😩
A teď bum je hotová 💥
No, každopádně, chtěla bych strašně moc poděkovat za vaši veškerou podporu, ať už jenom přečtením, nebo hvězdičkami, nebo dokonce i komentářemi, vždycky mě to namotivovalo psát dál<3
Budu moc ráda když tu se mnou zůstanete nadále, jak už jsem jednou zmiňovala chci psát vkook knihu kterou už mám trošku rozepsanou takže by mohla v blízkém čase vyjít 💟
Jinak tahle kapitola vychází na vánoce, měl to být pro vás takový menší 'dáreček' tak snad se líbí!😂🎀
UŽIJTE SI VÁNOCE A NAPIŠTE CO VŠECHNO JSTE DOSTÁLI, MILUJU VÁS, UVIDÍME SE U DALŠÍHO PŘÍBĚHU 💜XOXO
ČTEŠ
Taehyung × reader [Y/n]
FanfictionJmenuješ se Y/n. Je ti 18let a bydlíš v ČR. Co když se tvoji rodiče rozhodnou přestěhovat se do Koreji kvůli práci. Nová škola🏫 Noví spolužáci👧🏼 Krásný kluk🧑🏽 Tábor🏕️ Y/n= tvoje jméno💗 Vyskytují se zde scénky 15+ ...