(Miluju tuhle fotku ⬆️)
Tae mě přenesl na nějaké místo byly tam všichni a venku už se stmívalo.
„Mládeži mohly by jste prosím hlasovat co chcete jestli večerní procházku a nebo stezku odvahy s tím že by ta stezka byla opravdu strašidelná" Mrkla na nás učitelka a já se podívala na Taeho. Všichni jsme se shodli na té stezce odvahy. Učitelky teda řekli že jo a pak zmizeli. Jenom nám řekli že máme jít k ohništi si dát večeři a pak jít hrát něco na hřiště. Po asi půl hodině k nám přišla jedna z vychovatelek že máme jít k lesu.
„Fajn doufám že jste tady všichni, trasa je označená svítícíma páskama půjdete po dvou nebo třech lidech na konci je za úkol se podepsat na papír, náznak že jste trasu opravdu prošli" Dořekla a po chvilce se začali dělat skupinky.
Věčinou to bylo holka kluk a u nás s Taem to nebyla výjimka. Když jsme došli na řadu konečně i my dva tak jsem se začala už víc a víc bát. Natiskla jsem se víc na Taeho a on se jen pousmál.
„Bojíš se moc?" Promluvil na mě jeho hluboký a uklidňující hlas.
„Když jsi se mnou tak ne" Usmála jsem se a dala mu rychlou pusu.
Podepsali jsme se na papír a pak rychle leťely zpátky z lesa pryč.
„Musím uznat že to bylo fakt docela strašidelný" Ušklíbl se na mě Tae a já ještě celá vystrašená pokývala hlavou.
„Jsi roztomilá když se bojíš" Usmál se Tae a obejmul mě. Nic jsem na to neříkala jen jsem se mu natiskla na hruď a nasávala jeho vůni. Potom jsme se od sebe odtáhli hrály ještě nějaké hry a pak šly do chatek.
„Hele jdu se umýt dneska první já, okey?" Upozornila jsem všechny a oni jen pokývali hlavou. Zalezla jsem do koupelny a začala jsem se umývat.
Najednou jsem ucítila na sobě doteky,myslela jsem že se mi to jen zdá,ale pak se to na mě zezadu přitisklo. Úplně jsem sebou poskočila a rychle se odtáhla.
„Pane bože Tae víš jak jsi mě vyděsil?!" Řekla jsem vylekaně a on se na mě znova přitiskl.
„Promiň zlato jen bez tebe nemůžu vydržet ani vteřinu" Řekl potichu a já jsem ovinula ruce okolo jeho krku.
„V pohodě ale když se se mnou budeš chtít sprchovat tak mi to vždycky řekni a půjdem klidně spolu jen prosím už mě tak neděs, dobře?" Řekla jsem s úsměvem a on spojil naše rty.
„Jasně" Řekl mezi polibky a já se usmála. Potom jsme vylezli a šly si spolu lehnout.
„Dobrou noc Tae" Řekla jsem potichu.
„Dobrou noc Y/n" Víc se ke mě přitiskl a dal mi pusu do vlasů. Potom jsme se vydali do říše snů.
Nová kapitola 💗 chtěla jsem ji vydat už včera ale nakonec jsem to nechala na dnešek 🧚🏼♀️ každopádně jsem vám chtěla jen říct ani nevím proč že jsem si objednala album od bts💜 BTS LOVE YOURSELF. ANSWER 🥺✨ ani nevíte jak jsem sťastnaaaa<333 snad se kapitola líbila a zase u další papaaa
XOXO
ČTEŠ
Taehyung × reader [Y/n]
FanficJmenuješ se Y/n. Je ti 18let a bydlíš v ČR. Co když se tvoji rodiče rozhodnou přestěhovat se do Koreji kvůli práci. Nová škola🏫 Noví spolužáci👧🏼 Krásný kluk🧑🏽 Tábor🏕️ Y/n= tvoje jméno💗 Vyskytují se zde scénky 15+ ...