„Crrrrrrrrrrr"
Ah neeee to je budík? Otevřela jsem oči a típla ho „No a jde se do školy" vstala jsem s postele a šla do koupelny. Udělala jsem si ranní hygienu. Vybrala jsem si nějaký outfit a šla jsem do kuchyně. Vzala jsem si svačinu a .... Najednou na mě začal mluvit taťka.
„Nechceš odvést?"
„No jestli bys mohl?"
„Tak pojď"
V autě bylo docela ticho ale taťka to ticho přerušil.
„Neboj se určitě tě mezi sebe vezmou"
„Doufám že jo" když jsme byli před školou vystoupila jsem a šla dovnitř. Teď musím najít řiditelnu. Když jsem si to kráčela po ruzných chodbách o kterých jsem nic nevěděla tak najednou do mě někdo silně vrazil.
„Auuu" sykla jsem
„Sorka"
„Promiň,nemohl by jsi mě prosím dovést k řiditelně?"
„Ehmmm ne"
„Prosím"
„Najdi si ji sama"
A potom zmizel. Super.Povzdechla jsem si a hledala dál. Po nekonečném hledání jsem konečně našla ředitelnu. Zaklepala jsem a potom se ozvalo:
„Dále"
„Ehm dobrý den já jsem tady nová a "
„Jé ano ty budeš Y/n"
„Ano"
„Tak pojď odvedu tě do tvojí třídy" konečně jsme došli k naší třídě. Pan ředitel zaklepal a otevřel dveře. Hned jsem se zarazila a řekla jsem si v duchu. Ne proč musím mít třídu s tím klukem který mě srazil na chodbě? „Dobrý den žáci,vedu vám tady novou žačku"potom zavřel a nechal mě tam jen tak stát. Ahaa a co mám jako teď dělat?
„Dobrá tedy, pojď se nám představit"
„Ehmm takže jmenuju se Y/n. Je mi 18 let a bydlela jsem v České republice" řekla jsem potichu a stála jak přibytá.
„Tak jo doufám že se ti tady bude líbit Y/n" usmála se na mě mile. „Jdi si sednout ke Kyung Song sedí támhle"
„Tak a teď budem dále pokračovat ve výkladu" řekla přísněji a pokračovala
„Ahoj"
„Ahoj"
„Ty jsi vážně z ČR?" zeptala se překvapeně a já jen kývla.
„Jo"
„Hustě, taková dálka"usmála se a povídala si se mnou dál.
Byla vážně mega hodná a sympatická. Začali jsme se spolu strašně moc bavit. Potom mi představila třídu a já se konečně dozvěděla co byl ten kluk na chodbě zač.
Takže ahoj😊 Jsem tady z novou kapitolou doufám že se líbí😙 Za chvilku se příběh rozjede takže se máte na ci těšit😘Budu ráda když mi napíšete co si zatím o této knize myslíte😋Budu ráda za všechny hvězdičky💫 a komenty💬 Mám vás ráda💖
XOXO
ČTEŠ
Taehyung × reader [Y/n]
FanficJmenuješ se Y/n. Je ti 18let a bydlíš v ČR. Co když se tvoji rodiče rozhodnou přestěhovat se do Koreji kvůli práci. Nová škola🏫 Noví spolužáci👧🏼 Krásný kluk🧑🏽 Tábor🏕️ Y/n= tvoje jméno💗 Vyskytují se zde scénky 15+ ...