~63~

398 21 5
                                    

Probudila jsem se někdy odpoledne. Podívala jsem se na čas a ano bylo 13:28 oči mi sjeli na židli kde seděl Tae a roztomile oddychoval. Na to jsem se jen pousmála. Zanedlouho se probudil i Tae. Chvilku jsme si povídali ale při rozhovoru nám tam přišly sestřičky s obědem. Všechno tam donesly a poté zase místnost opustili. Upřímně jídlo v nemocnici nechutná až tak zle zauvažovala jsem a jedla dál.

„Dobrý den Y/n chtěl jsem vám jen donést osobně papíry k lékům a něco málo vám k tomu říct" Řekl pan doktor a já pokývala hlavou.

Všechno mi vysvětlil a potom odešel. Mezitím jsme s Taem dojedly. Upřímně zbytek dne nebyl nijak moc záživný jen mě přišly navštívit kámoši a to bylo tak celé. Den se začal pomalu ale jistě blížil k večeru. Už jsem se fakt nudila navíc Tae musel odejít protože tady se mnou mohl být max dva dny což byl a další dny už mě může jen navštěvovat. Nikoli spát takže to bylo na nic. Už se dívám asi na páté kdrama a pomalu tady z toho usínám. Začali mi pomalu padat víčka. Ucítila jsem jak mi někdo dává něco na ruku. Proto jsem rychle oči otevřela a cukla sebou.

„Oh paní Y/n moc se omlouvám nechtěla jsem vás vyděsit jen jsem vám přišla změřit tlak" Omluvila se sestřička a já jen kývla hlavou.

Když odešla víc jsem se v posteli uvelebila a usla.

Tae pov.
Když jsem vyšel z obchodu hned mi začala volat Kyung s tím že u Y/n tak pred třema hodinama byla. Hned po mně chtěla vysvětlení. Celou situaci jsem ji vysvětlil a ta málem nepobrala co jsem řekl.

„Počkat takže ještě jednou pohádali jste se spolu kvůli toho že viděla moji mikinu a udělala si rychlé závěry. Potom když utíkala od tebe z domu tak do ní vrazilo auto ale ne moc. Poté tam přijela sanitka a odvezla ji. V nemocnici ji zjistili že má nízký tlak a pár větších pohmožděnin a teď tam musí ležet" Dořekla to a já si to opět celé připomněl celkem mě mrzelo že jde úplně o něco jiného než si Y/n myslí.

„Jo tak nějak to bylo" Řekl jsem potichu a pak hovor ukončil.

Doma jsem se osprchoval a šel spát s myšlenkou že už Y/n zítra pustí.

Nová kapitola✨✨celkem o ničem ale tak co už potřebuju ať s té nemocnice vypadne a jede dál ať můžu rozvíjet děj 😂jinak snad se líbí jdu psát dál protože vím že pak budu líná navíc dneska je mega dobré počasí na psaní takže lets do it!

XOXO

Taehyung × reader [Y/n]Kde žijí příběhy. Začni objevovat