~6~

1.4K 73 5
                                    

Kyung pov.
Asi tak za 5 minut jsem slyšela zvuk sanitky. Potom z ní vylezli nějací chlapy a šly do školy. Y/n pořád nevnímala měla jsem strach.

„Dobrý den, tak co se tady stalo?"

„Dobrý den pane,víte jeden spolužák uhodil slečnu Y/n a ona omdlela"

„Dobrá a omdlívá často?"

„Věčinou to je zničeho nic"

„Dobře děkujeme. Prosím zavolejte toho žáka který ji praštil"

„Jistě Kyung dojdi prosím pro Taehyunga"

Kyung pov.
Nebyla jsem moc šťastná že musím dojít pro toho debila ale tak kvůli Y/n jsem šla. Zaklepala jsem na dveře třídy a vešla dovnitř. „Paní učitelko mohla bych prosím na chvilku vzít Taehyunga paní učitelka Pekárková ho volá"

„Ano jistě, jdi Tae" Taehyung se zvedl a šel za mnou. Zavřeli jsme za sebou dveře a šli jsme.

„Proč si Y/n zmlátil?"

„Proč bych ti to měl říkat?"řekl pobaveně

„Pokud si ji uhodil jen tak forfunn tak jsi fakt piča. Myslela jsem že jsi aspoň trošku normální ale jak vidím tak asi ne" prskla jsem na něho

Taehyung mlčel...

Došli jsme na místo kde už z dálky začala nadávat učitelka na Taeho. On jen mlčel a nic neříkal. Bylo to divné věčinou má výmluvu na všechno ale dneska ne? Tváří se jako neviňátko které nic neudělalo. Ehmm že by se Taehyung zamiloval? Tady toto by totiž nikdy neudělal.

V nemocnici
Probudila jsem se na nemocničním lůžku. Co tady dělám? Zeptala jsem se sama sebe. Potom jsem přestala přemýšlet protože mě zarazila jedna věc. Co že? Co tady dělá on?

„Už jsi probuzená?" promluvil na mě hluboký hlas

„Jo,co tady děláš?"

„No učitelka říkala ať jedu s tebou tak jsem musel jet no a proto jsem tady" vysvětlil poněkud divně

„A co se vlastně stalo" zapřemýšlela jsem ale nic.

„Ehmm no..."

"Noo?„

„Byla jsi v učebně no a potom jsi do mě vrazila a já se 'naštval' pak jsem ti vrazil a ty jsi omdlela" Řekl to celé docela rychle a nesrozumitelně. Byla jsem ale unavená takže jsem ho stejně moc nevnímala. Potom už jsem z nemocnice jela domů kde mě doprovázel Tae. Pořád si na nic neumím vzpomenout. Ale tak co,pak napíšu Kyung. Když byl Tae se mnou tak se choval strašně fajn ale proč se chová ve škole tak chladně?

Takže lidi jsem tady z novou kapitolou doufám že se líbí😊 Hvězdičky ⭐ a komentáře 💭 potěší🤩 Uvidíme se u další kapitoly ✨

XOXO

Taehyung × reader [Y/n]Kde žijí příběhy. Začni objevovat