Stála jsem před jeho dveřmi chvilku jsem čekala ale nakonec jsem zazvonila. Nečekala jsem ani chvilku a dveře se hned otevřeli. V nich stál ten který mě dělá šťastnou. Usmály jsme se na sebe a obejmuli se.
„Ahoj zlato" Řekl svým hlubokým hlasem.
Taky jsem ho pozdravila a vešla dovnitř. Tam mě hned uvítali jeho rodiče ale pak se hned rozloučili protože byly na odchodu. Tae mě provedl po jejich domě ale jedny dveře přeskočil takže jsem se ho musela osobně zeptat.
„Taetae a co je v tady těch dveřích?" Zeptala jsem se a čekala na odpověď. Chvilku přemýšlel nejspíš jestli mi to má říct nebo ne,nakonec mi to řekl.
„Je to mojeho bráchy pokoj" Řekl nevýrazně. Zarazila jsem se nad tím proč mi neřekl že má bráchu. Hned jako první mě napadlo že asi jako malí umřel a pokoj už byl připravený ale nedalo mi to prostě jsem se zeptala.
„Hm aha a proč jsi mi o bráchovi neřekl vždyť to je normální mít sourozence" Usmál se a naklonil se ke mě.
„Nemohl jsem ti to říct protože to jsem s tebou ještě nechodil a neměl jsem takovou důvěru,ale teď už vím že ti můžu věřit takže ti to řeknu" Usmál se a mluvil dál.
„Můj bratr se jmenuje Kim Seokjin eeemm nevím jestli ho znáš ale podle tvojeho výrazu asi ne" Odmlčel se.
„Je to kpop idol klidně ti ho v pokoji pustím určitě se ti zalíbí a jeho smíchu neodoláš" Zasmál se a otevřel dveře které přeskočil. Pohled se mi přemístil na obrovskou místnost kde byla postel,televize,noční stolek, dvě obří skříně, miny studio a několik dalších věcí.
„Wow" Řekla jsem unešeně.
„Má opravdu hezký pokoj" Usmála jsem se a Tae mě vedl k sobě.
„No zlato a tohle je můj pokoj" Otevřel úplně poslední dveře a já hned vstoupila dovnitř.
„Ooo už vím kde budem trávit nejvíc času" Zákeřně jsem se usmála a ukázala na velkou měkkou postel která už od pohledu vypadala pohodlně. Tae se usmál a hned mě táhl k ní.
„Jen se uveleb sweetie já ti zatím donesu něco k pití a jídlu" Pokývala jsem hlavou na souhlas a ještě si prohlížela zbytek jeho pokoje.
Narazila jsem od Taeho na vystavené fotky a tři fotoalba. Hned jsem přistoupila k fotkám a prohlížela si je. Byl tam všude Tae s jeho kamarády,nejvíc tam měl fotky s Jungkookem jsou fakt dobří kámoši. Potom jsem nahlédla do jeho fotoalba které je takové to děcké od 1měsíce do 1roku. (snad chápete jak to myslím😂) otevřela jsem to první fotoalbum a hned u první fotky jsem se musela usmát od Taeho nad roztomilostí. Byl fakt cute. Potom jsem otevřela další fotoalbum kde už byl větší a větší no a pak nastalo třetí album kde měl poslední fotky z nedávna. Všude vypadal jako model prostě nemá ani jednu chybu. Nad mojim prohlížením mě vytrhl hlas za mnou, nebyl od Taeho byl od někoho jiného...
Nová kapitola<3 Už vím pokračování takže děkuju moc holčině která mi vnukla tenhle miny nápad:3 jinak kapitola trošku delší;) mám vás ráda papaa💜
XOXO
ČTEŠ
Taehyung × reader [Y/n]
FanficJmenuješ se Y/n. Je ti 18let a bydlíš v ČR. Co když se tvoji rodiče rozhodnou přestěhovat se do Koreji kvůli práci. Nová škola🏫 Noví spolužáci👧🏼 Krásný kluk🧑🏽 Tábor🏕️ Y/n= tvoje jméno💗 Vyskytují se zde scénky 15+ ...