~38~

614 40 4
                                    

Byl tam Tae. Radostně jsem se usmála a hned mu dala pusu. Potom ale šel na řadu on takže mi úsměv opadl. Už jsem tam stala v nesnázích když v tom se stalo něco co jsem nečekala.

„Promiňte ale já nebudu hrát. Už někoho mám a navíc jak vidím moji druhou polovičku tak ta se na to taky dvakrát netváří" Přitáhl si mě blíž a usmál se na mě potom mě zatáhl si sednout a šátku se ujal někdo jiný. Sice na nás všichni koukali jak na dva debily ale nevadí hlavně že jsme byly spolu. Ještě chvilku se hrálo a potom nás volali na večeři takže jsme se zvedli a šly si sednout k ohni jíst. „Tak co princezno moje jak ti chutná?" Zeptal se mě sladce.

„Je to vynikající už dlouho jsem to nejedla" Řekla jsem s plnou pusou a usmála se.

„Tak papej dál" Usmál se a opřel si o mě hlavu.

„Kolik dnů tady vlastně ještě budem?" Zeptala se Kyung.

„Myslím že ještě 2 nebo 3 dny"

„Jo 3 dny" Páni ani jsem nezpozorovala že to tak rychle utíká. Když jsem dojedla tak mi Tae hned lehl na klín abych ho mohla šimrat. Podívala jsem se na mobil a bylo přesně 21:00 zase jsem ho potom položila a věnovala se Taemu. Dneska byl Tae nějaký unavený moc nekomunikoval a nakonci mi na tom klínu usnul. Když už byl večer tak nás učitelky hnali do chatek. Taeho jsem musela vzbudit protože sama bych ho neunesla a i kdyby mi s ním někdo pomohl tak by se stejně probudil. V chatce si hned lehl do postele a mě zatáhl taky. Potom si mě přitáhl k sobě jako medvídka jak jsem mu to slibovala ráno a zašeptal mi dobrou noc potom už jsem jenom cítila na mém krku jak proudí teplý vzduch.

„Dobrou noc Taehyungie"

Nová kapitola💖promiňte že jsem skoro týden nic nevydala ale měla jsem hodně úkolů 😶 samozřejmě se to budu pokoušet napravit a nebojte JÁ SE POLEPŠÍM😂🙏🏼 jinak co říkáte od JK zase na nové vlasy? 🍭 Za mě jsou hezké💙 mám vás ráda uvidíme se u další kapitoly 💜

Vaše Sany 💕

Taehyung × reader [Y/n]Kde žijí příběhy. Začni objevovat