Když jsem se probudila neměla jsem pojem o čase takže jsem logicky vytáhla telefon a podívala se na čas. Ahaa takže jsem spala 3 hodiny. Byla jsem rozhodnutá že teďkom už nepůjdu spát. Nu což tak teď už mi zbývá být jen na telefonu. Kde vlastně můžu dělat skoro všechno.Můžu konečně promazat mobil, poslechnout si nějaké písničky, zahrát si hry,ale než se tady na toto vrhnu tak se půjdu vyčůrat. Cestou na záchod jsem pozorovala všechny lidi v letadle. Věčina spala takže to vypadalo docela vtipně a zároveň strašidelně. Když jsem došla na záchod udělala jsem svoji potřebu a šla zpátky na místo. Aspoň jsem se cestou trošku prošla. Okey a já můžu začít z mobilem. Konec cesty mi docela rychle utekl. Když jsme začali přistávat tak na mě dolehl zas ten divný pocit ale moc jsem to neřešila teda spíš snažila jsem se to neřešit. Když jsme přistáli byla jsem happy jak dva grapy. Taťka s mamkou byli vzhůru takže jsme vstali a šly za davem. Když jsme měli všechny zavazadla zase u nás mohli jsme vyrazit do hlavního města v Koreji. Ano přesně tak do Soulu. Jeli jsme lehce přes půl hodiny. Byla jsem vyspaná takže jsem celou cestu jen a jen mluvila. Když jsme konečně dorazily do cíle tak jsem byla vážně ráda že tu dlouhatánskou cestu máme za sebou.
„Tak jo holky jsme na místě" pronesl taťka
„Joo" zajásala jsem a šla k domu.
„Je to tady nádherné" usmála se mamka.
Po našem jásání jsme se přesunuly do krásného velkého domu.
Takhle nějak vypadá.
Vypadal vážně krásně. Už se těším až uvidím svůj pokoj.
Když jsem otevřela dveře byla jsem v ráji. Omggg tak pokud tady toto je můj pokoj tak jsem nejvíc na světě happy.
„Mami?"
„Ano?"
„Tady toto je můj pokoj?"
„Ano?"
„Ok dikyy"
Omggg takže to je vážně můj pokoj. Potom jsem šla pro moje zavazadla a začala jsem vybalovat.
(O 3 hodiny později)
Ták konečně vše na svém místě. Byla jsem vážně ráda že jsem všechno stihla vybalit.
Měla bych už jít spát když už tu máme 3 hodiny ráno. Šla jsem si udělat večerní hygienu a pak se přesunula do postele.Ráno
Vzbudila jsem se v 10:06 hodin ráno. Moc se mi nechtělo z postele ale musela jsem protože se mi chtělo strašně čůrat. Takže jsem vstala ustlala si postel a šla jsem konečně na záchod. Po záchodu jsem se přesměrovala do koupelny kde jsem si udělala ranní hygienu... Potom na mě začala volat mamka.„Y/n!"
„Noo"
„Pojď na snídani"
„Jo už jdu"
„Dobré ráno"
„Dobré ráno"
„Dobré"
„Dneska bychom se mohli jet podívat na město co říkáte"
„Dobrý nápad"
„Jo klidně"
Když jsem dojedla podívala jsem se ještě na všechny místnosti v domě. Včera jsem totiž byla moc zamilovaná do mojeho pokoje takže jsem stihla jen pár místností.
Máme vážně nádherný dům. Jsem ráda že tady budem bydlet. Ale trošku se bojím školy. Doufám že se tam se mnou budou normálně bavit.
„Y/n pojď už"
„Joo jdu"
(Po prohlídce města)
Vážně nádherné město. Každopádně jsme se jeli podívat aji na to jak vypadá moje škola. Musím uznat že byla vážně hezká.Takže lidi jsem tady z novou kapitolou doufám že se líbí☺️ Za chvilku už tam bude Tae takže se máte na co těšit😍 Mám vás ráda 💜
XOXO
ČTEŠ
Taehyung × reader [Y/n]
FanfictionJmenuješ se Y/n. Je ti 18let a bydlíš v ČR. Co když se tvoji rodiče rozhodnou přestěhovat se do Koreji kvůli práci. Nová škola🏫 Noví spolužáci👧🏼 Krásný kluk🧑🏽 Tábor🏕️ Y/n= tvoje jméno💗 Vyskytují se zde scénky 15+ ...