~7~

1.3K 72 3
                                    

Přišla jsem domů kde na mě čekala mamka s otázkama.

„Y/n paní učitelka volala že školy a.."

„Jo já vím, omdlela jsem"

„No bylo to trošku jinak ale to není důležité asi důležité" Zněla tak divně ale moc jsem to neřešila. "Zítra v 16:15 k nám přijde návštěva tak buď brzo doma„

"No jo„ Přišla jsem do pokoje a hned jsem si vzala do ruky telefon kde na mě čekalo několik zpráv od Kyung.

Kyung
Tak co už jsi doma?
Jsi vpohodě?
Halo?
Haloo
Prosím odpověz docela se o tebe bojím.
Až si to budeš číst tak mi hned napiš.

Když jsem dočetla ty zprávy. Tak jsem neváhala a začala Kyung volat.

„Čau Kyung" řekla jsem s klidem

„Ahojjj Y/n tak co jsi v pohodě?"

„Jo jsem"

„Taehyung je kokot budeš si na něho dávat větší pozor"

„Ty Kyung mohla by jsi mi prosím říct co se vůbec stalo nic si nepamatuju"

„Jako fakt si to nepamatuješ?" řekla překvapeně

„Ne"

Když mi Kyung všechno řekla tak mi bylo do breku. Byla jsem z Taeho naštvaná. Během hovoru jsem se zmínila aji o návštěvě kterou mamka zmiňovala. Takže Kyung byla zklamaná protože jsme nemohli jít spolu ven. Ale nevadí půjdem jindy. Potom jsem začala přemýšlet kdo vlastně k nám má přijít takže jsem šla dolů za mamkou s otázkou „Mami kdo k nám má vlastně zítra přijít?"

„No od Taeho rodiče a možná i on jako omluvu" právě teď jsem asi umřela. „C-co?"

„Neboj chcem to jenom probrat"

V tuto situaci jsem vážně nevěděl co říct takže jsem radši odešla nahoru do mojeho pokoje. No to snad neee proč tady musí přijít zrovna oni! Byla jsem naštvaná ale zároveň mě něco hřálo u srdce. Když jsme totiž byly spolu tak byl v pohodě.

Takže lidi jsem tady s další kapitolou doufám že se líbí🦋 Hvězdičky ⭐ a komentáře 💭 potěší 🥰 Mám vás ráda 💜

XOXO

Taehyung × reader [Y/n]Kde žijí příběhy. Začni objevovat