~17~

1K 52 4
                                    

Zamilovaně jsme se na sebe dívali. Propletli jsme mezi sebou ruce a šly jsme podél krásné čisté řeky. Povídali jsme si a smáli se. Potom jsme si ale uvědomili že jsme se oddělili od skupinky na docela dlouhou dobu.

„Ty Tae už bychom měli jít stmívá se a navíc nejsme ani ze skupinou takže jsme docela v prdeli"

„A jo jdem už pojď" Popadl mě za ruku a já jsem šla tam kde mě táhl. Chviličku jsme bloudili lesem ale pak jsme slyšely nějaké hlasy. Takže jsme šly samozřejmě za zvukem. Aaaa bingo našli jsme je. Připojili jsme se ke skupině a začali jsme se vracet k táboru.

V táboře
Přišli jsme zpátky a učitelky řekli že dneska bude opékačka. Super usmála jsem se na Kyung a Sue. Vrátili jsme se do chatky pro pohodlnější oblečení. Vzala jsem si na sebe crop top a kraťasy (protože je venku skoro léto). Kyung si vzala tričko a třičtvrťáky no a Sue si vzala tričko a legíny. A mohly jsme vyrazit. Všichni jsme si šly pro špekáčky + ještě s další nějakou třídou kterou jsme neznali. Potom jsme si sedly k ohni a mohli jsme začít opékat. Ke mě si samozřejmě sedl Tae. Začali jsme si povídat ale ne na dlouho protože potom začala mluvit učitelka.

„Takže dneska bych vás chtěla seznámit s další třídou která je z jiné školy zítra se budou tvořit tými a v těch týmech pak budete mezi sebou soupeřit takže vás dneska všechny seznámíme a zítra už budete rozdělení" Když učitelka domluvila začali jsme se všichni ze všema seznamovat.

Takžeeee je tady další kapitola 🌺 promiňte že dlouho nevycházela ale vážně jsem neměla čas takže se moc omlouvám 🥺 jinak teďkom budu aktivnější protože teď je karanténa a my máme míň učení takže se máte na co těšit.✨ doufám že se vám tady tato kapitola líbila kdyžtak můžete okomentovat ❣️

XOXO

Taehyung × reader [Y/n]Kde žijí příběhy. Začni objevovat