~61~

417 25 0
                                    

Doktor pov.
Za pár minut se Sanitář vrátil a donesl mi celkem důležité informace. Prý že někdy jen tak omdlívá ale za třeba 10 až 15 minut se probere.

„Díky, to by mohlo pomoct. Má nízký tlak takže si ji tu necháme tak na dva až tři dny na pozorování. Každopádně co se týče jejího častého omdlívání tak to má závratě kvůli toho nízkého tlaku takže ji na to budem muset něco předepsat. Co se týče té autonehody tak by měla být v pohodě bylo to lehké ťuknutí naštěstí to ten řidič stihl ubrzdit takže mužem poděkovat jemu" Dopověděl jsem to a odešel o zbytek se už postarali sestřičky.

Tae pov.
„Kim Taehyung?" Ozvalo se ze sálu a já hned zbystřil.

„Ano tady jsem" Rychle jsem se postavil a běžel za sestrou.

„Takže slečně Y/n naštěstí nic není. Můžete poděkovat bystrému řídiči který to stihl ubrzdit. Co se týče jejího stavu teď tak má hodně pohmožděnin a zjistili jsme proč tak omdlívala. Bylo to protože má hodně nízký tlak a celkově závratě takže jsme ji předepsaly léky,bude se léčit rok nebo rok a půl může to být i doživotní léčba sami ještě nevíme. Všechno co potřebuje teď má" Usmála se a byla na odchodu.

„Dobře,děkuju a mohl bych se prosím zeptat kdo byl řidič a jestli bych tu mohl být s ní a spát tu?"

„Ah Tae jméno řidiče ti řeknu ráno a ano můžeš,tam je přistýlka a pod ní povlečení pokud by se cokoli stalo zmáčkni tenhle čudlík,ano?" Pokýval jsem hlavou a ona s úsměvem odešla.

Rychle jsem přiskočil k Y/n a chytl ji za ruku. Při pohledu na ni se mi nahrnuli slzy do očí.

„Y/n strašně moc se za všechno omlouvám. Popotáhl jsem a pokračoval.

„Já vím vždycky všechno podělám a být na tvojem místě tak taky bych se zachoval stejně kdybych byl holka" Upravil jsem její neposedný pramínek vlasů za ucho a pokračoval.

„Jenže u nás se stane vždycky nedorozumění protože já jsem tvrdohlavý a ty mě vždycky vidíš ve špatném světle" Odmlčel jsem se.

„Y/n nikdy tě nechci ztratit i kdybys mě sebevíc nesnášela tak bych byl nějakým způsobem s tebou. Je mi jedno jak prostě chci být s tebou napořád. Tohle se mi děje poprvé a naposledy žádnou jinou lásku nechci chci tebe" Stekly mi po tváři horké slzy.

„A s tou Kyung to vysvětlím chci ti to strašně říct jenže to bych pokazil překvapení které už asi není překvapení ale prostě chci ti to vysvětlit až po něm" Zpevnil jsem sevření rukou a pokračoval.

„Miluju tě Y/n a vždycky budu" Vztanul jsem a dal jí pusu na tvář.

Rozdělal jsem si nocleh a šel spát.

Taak nová kapitola rlly to fakt že už vidím jen tak třeba na 3 max 5 kapitol:) možná ani tolik ne pokud teda ještě něco nedomyslím nebo budu natahovat. Jinak stanuje tady někdo tribe nebo aspoň poslouchá?<3 mám vás ráda papaa

XOXO

Taehyung × reader [Y/n]Kde žijí příběhy. Začni objevovat