~29~

739 39 13
                                    

Hledali jsme už asi půl hodiny a ona pořád nikde. Jungkook se od nás oddělil,nevím proč ale asi má na stracené lidi čich.

Jungkook pov.
Za tu dobu co jsem Kyo poznal se mi začala líbit. Je s ní sranda je hezká a taky ráda cvičí úplně můj typ holky + ještě prý umí dobře vařit . Ale teď je pryč stratila se a já ji musím najít.

Šel jsem do lesa nevím proč ale nohy mě tam táhly sami. Už nějakou tu dobu tu pořád bloudím. Najednou jsem uslyšel tiché zavzlykání rychle jsem se otočil a šel za zvukem. Vyděl jsem tam Kyo byla v podprsence a celá od krve.

„Pane bože co se stalo?!" Řekl jsem vyděšeně a běžel k ní.

„J-jungkooku si-si t-to t-ty?" Řekla vyděšeně a s brekem.

„Ano ano neboj jsem tu co se stalo!" Vzal jsem ji do náruče a držel ji za rány.

„N-někdo m-mě v-v táboře ch-chitil p-prudce z-za r-ruku a táhl mě se-sem potom mě opřel o strom a ch-chtěl mě z-z-znásilnit p-proto j-jsem b-byla j-jen takhle o-o-oblíknutá říkala jsem mu ať mě nechá a-a on se naštval a vy-vytáhl n-n-nůž potom mě začal různě řezat a když tě slyšel tak rychle u-utekl." Řekla potichu a stále vzlykla.

„Bože to je hrozné říkám ti na rovinu že až budeš zdravá tak tě budu chránit ale teď musíme za lékařkou nevím jestli to bude jen tady k lékařce možná pojedem do nemocnice." Řekl jsem a šel rychle do tábora.

„Y/n honem pojď sem!" Zařval Jungkook v táboře. Automaticky se otočil i Tae.

„Pane bože, Kyo" Řekla jsem vyděšeně a nahnali se mi slzy do očí. „Honem musíme k lékařce určitě pojedem i do nemocnice, musíme ji něčím zarazit to krvácení, honem" Tae mi hned poskytl jeho vyslečené tričko. Usmála jsem se.

„Díky Tae" Začala jsem ji přidržovat rány. Jungkook , Tae a Kyo jsme šly k lékařce Sue a Jimin to šly říct vychovatelkám Kyung a Yoongi šly Kyo pro čisté oblečení. Začali jsme klepat na lékárnici ta hned otevřela a div se málem nedostala infarkt rychle Kyo vzala na lehátko a kluky vyhnala pryč já jsem tam mohla naštěstí zůstat.

„Y/n honem vem tady to a drž ji to u těla strašně krvácí!" Hned vzala mobil a začala volat rychlou.

Nová kapitola 💗 omlouvám se tady ta kapitola nebyla vůbec o Taem a tobě ale co zápletka se vyřešit musí!😂 Jinak jste zvědaví jak to dopadne?👀 Já docela jo sama nevím jak to domyslým 🤦😂 mám vás všechny moc ráda a děkuju že to čtěte IPY💜

Vaše Sany💕

Taehyung × reader [Y/n]Kde žijí příběhy. Začni objevovat