Vychovatelky hned přiběhly.
„Taehyungu co se stalo?!" Řekla naštvaně vychovatelka a šla hned k Y/n.
„Já se strašně omlouvám omylem jsem ji hodil míč na hlavu" Vzal jsem ji do náruče.
„Odnesu ji k doktorce" Jen přikývli a já šel. (na táboře jsou věčinou lékárnice takže jen taková malá poznámka aby jste si nemyslely že Tae šel nějaký kus do města kvůli doktorce) Došel jsem tam a rychle jsem ji dal doktorce. Ta se na ni podívala a začala ji zvedat nohy a dávat ji obklady na hlavu.„Je v pořádku, naštěstí jenom omdlela" Usmála se a dál opečovávala Y/n. Chudáček muuuj. Když doktorka odešla tak jsem si sedl vedle Y/n a začal jsem si ji prohlížet. Je nádherná. Pohladil jsem ji na hlavě a dal jsem jí malou pusu do vlasů potom přišla doktorka a řekla že už se za chvilku probudí. Usmál jsem se a přikývl. Po chvilce se začala Y/n opravdu probouzet. Konečně vypískl jsem v duchu. Na nic jsem nečekal a hned jsem se jí vrhl okolo krku.
„Y/n strašně moc se omlouvám nechtěl jsem tě trefit" Zašeptal jsem ji do ucha a líbl ji na čelo.
Pohled Y/n
Pomalu jsem se začala probouzet. Podívala jsem se na pravo a viděla jsem Taeho byl rostomilý... Když si mě všimnul že jsem probuzená hned se mi vrhl okolo krku do obětí a začal mi šeptat do ucha.„Y/n strašně moc se omlouvám nechtěl jsem tě trefit" Odtáhl se a dal mi pusu na čelo.
„Taetae to je v pohodě měla jsem ten míč chytit já. Chyba byla na moji straně takže ty se mi neomlouvej" Řekla jsem a obejmula ho na spět. Chvilku jsme si pak ještě povídali a pak mě Tae přenesl do jeho chatky, Byly tam i kluci ale mi to nevadilo byla jsem na ně už docela zvyklá. Po chvilce do chatky zavolali aji Sue, Kyung a Kyo.
Další kapitola doufám že se líbí<3 jinak jaký máte názor na nové vlasy od Jungkooka? Za mě mu docela sluší ( ꈍᴗꈍ) no 100 procentně lepší než to měl minule(≧▽≦)
Vaše Sany 💕
ČTEŠ
Taehyung × reader [Y/n]
FanfictionJmenuješ se Y/n. Je ti 18let a bydlíš v ČR. Co když se tvoji rodiče rozhodnou přestěhovat se do Koreji kvůli práci. Nová škola🏫 Noví spolužáci👧🏼 Krásný kluk🧑🏽 Tábor🏕️ Y/n= tvoje jméno💗 Vyskytují se zde scénky 15+ ...