Přišla jsem domů a začala jsem co nejrychleji chystat spaní pro Kyung. Měla jsem malí časový skluz vzhledem k tomu že mě Tae ráno malinko zdržel a tak se to trošičku víc protáhlo..nebudu lhát můžu za to i já. Najednou se po celém domě rozezněl zvuk zvonku. Upozornila jsem a šla rychle otevřít.
„Čau kočko" Řekla Kyung a hned mě obejmula.
„Ahojj" Řekla jsem s úsměvem a hned se do obětí zapojila.
„Tak pojď tady si dej boty a věci mi můžeš dát já ti to odnesu nahoru, ty pak přijď" Zavřela jsem dveře a s jejíma věčma jsem šla ke mě do pokoje.
„Dneska to bude pecka" Celá natěšená mi skočila na postel a začala mi tam vyprávět různé Story timy co se jí stalo. Hodně jsme se nasmály. Všechno už bylo nachystané takže jsme mohly jít dolů vymýšlet různé věci. Jako první jsme se začali dívat na krátké kdrama které mělo tři části takže to zabralo tak dvě a půl hodiny. Mezitím jsme si udělali popcorn a otevřeli několik sledkostí a chypsů, nesměl chybět ani drink takže jsme si ho udělali. Po dokoukání jsme se rozhodli jít někam ven třeba se projít a pak jít do klubu nebo tak takže jsme si vzali saky paky a vyrazili jsme.
„Ty vole tu se nějak ochladilo ne?" Řekla jsem vyklepaně a chtěla hodit zpátečku abych se mohla přioblíct.
„Stop,nikam nejdeš půjdem do nějakého klubu,jeden znám, je tady kousek" Přemluvila mě a směr byl teda klub. Vešli jsme dovnitř a bylo tam hned příjemněji. Teda až na pár výjimek:) Pár lidí tu bylo dost zlitých a nebo tu hráli hry po skupinách. Do jedné nás někdo zatáhl.
„Čaute jdete hrát s náma?" Řekl nějaký kluk s černýma vlasama a modrýma konečkama.
„Jo klidně" Řekli jsme obě naráz.
„Fajn prvně vás představím. Takže já se jmenuju Luka (ten s těma vlasama) tohle je můj kámoš Ji dwi a vedle něho je můj další kámoš Suho" Dokončil svoje představování a teď jsme byly na řadě my nebo teda jsem si to myslela ale přerušila nás nějaká holka.
„Kluci sorka to pití už neměli,vzala jsem nakonec tohle" Dala na stůl velký tác s pitím a potom se otočila na nás.
„A vy dvě jste kdo?" Zeptala se a sedla si mezi nás. Byla cute výšku měla stejnou jako já možná trošku vyšší a vypadala v pohodě.
„Ja jsem Y/n,těší mě a tohle je moje kamarádka Kyung" Obě nás obejmula s klukama jsme si podaly ruce.
„Ja jsem Soeu..kluci taky jste mě mohli aspoň představit" nafoukla líčka ale hned na to se usmála.
„No jo promiň" Usmáli se omluvně.
„Holky dáte si něco k pití?" Zeptala se Soeu.
„Jo něco nám nalí" Řekla vesele Kyung a ona jen pokývala hlavou.
Nová kapitola 😆 už se to zase trošičku rozjíždí co říkáte?😽 Klidně pište nějaké nápady a já to tam nějak napíšu každopádně zanedlouho vám ukážu proč nejsem moc aktivní atd..je toho dost a ještě jedna věc objednala jsem si tři alba<33 butter, on the ground a personu 1 nebo 2 sama nevím protože mi ten e-shop psal že 1 není na skladě tak jsem řekla ať mi dají 2 takže sama nevím😅💜 užívejte prázdnin protože jsem zjistila že se nějak rychle krátí a zatím bai<3
XOXO
ČTEŠ
Taehyung × reader [Y/n]
FanfictionJmenuješ se Y/n. Je ti 18let a bydlíš v ČR. Co když se tvoji rodiče rozhodnou přestěhovat se do Koreji kvůli práci. Nová škola🏫 Noví spolužáci👧🏼 Krásný kluk🧑🏽 Tábor🏕️ Y/n= tvoje jméno💗 Vyskytují se zde scénky 15+ ...