~51~

531 32 1
                                    

Přijela jsem domů s kufrem a promočenou hlavou protože po cestě ke mě domů začalo pršet. Tae říkal že si půjde odnést věci domů a že prý pak hned přijde. Odsouhlasila jsem to a sunula se pomalu po zemi do svého pokoje teda dokud mě nezastavil od mojí mamky hlas.

„Y/n, to se ani nepřivýtáš?" Zeptala se s úsměvem a hned mě šla obejmout.

„Tak co jak ses tam měla? Našla sis tam nějaké nové kamarády? Už chodíš..s Taem?" Vychrlila na mě až moc otázek ale naštěstí to můj mozek co nejrychleji zpracoval a hned odpověděl.

„Jo bylo tam super a ano našla jsem si tam hodně dobrých kamarádů" Hned jak jsem to zmínila jsem si vzpomněla na Kyo a zbytek že jsem se s nima ani nerozloučila.

„No a ta poslední otázka?" Zeptala se zvědavě mamka a já mlčela. Nevím jestli jí to chci úplně říkat protože mi to přijde trošku trapné přecejen se stydím ale nakonec jsem jí to řekla.

„Jo, chodíme" Nad tím se moje mamka radostně usmála a šla do kuchyně. Zmateně jsem se na ni dívala a pak odkráčela do pokoje.

„Ach jo" Povzdechla jsem si a šla do koupelny. Opláchla jsem si ruce potom jsem se převlíkla do nějakého pohodlnějšího oblečení a šla si sednout s mobilem na postel. Po chvilce se rozezněl po celém baráku zvonek chtěla jsem jít otevřít ale předběhla mě mamka. Ve dveřích stál Tae a mamka ho automaticky objala. Potom se podíval na mě a já ukázala hlavou aby šel nahoru. Kývl a šel hned za mnou.

„Dáš si něco k pití?" Zeptala jsem se ho a on mlčel.

„Halo Tae" Luskla jsem mu před obličejem a on se na mě podíval s vážným výrazem.

„Y/n...fakt promiň příště si dám pozor" Řekl a stále se mi díval hluboko do očí. Nevěděla jsem co na to odpovědět ale nakonec jsem mu dala pusu a řekla že je to v pohodě. Mile se na mě usmál a pak jsme oba zavítali do kuchyně.

Yes yes nová kapitola😆💜každopádně už se asi nejspíš blížíme trošku ke konci? Jako sama nevím protože mám promyšlené dva konce a nevím jaký z nich si vybrat.. proto tady je varianta že bych skloubila oba naráz 😅a ještě jedna věc napadlo mě že když jsem začala psát tuhle knihu 26.6.2020 tak že bych ji mohla dokončit 26.6.2021 myslím že by to bylo dobré takže ještě uvidím můžete mi dát vědět:3

XOXO

Taehyung × reader [Y/n]Kde žijí příběhy. Začni objevovat