~34~

618 32 9
                                    

„Y/n, Y/n halooo vstáváme jsme tuu" Začal mě budit až moc povědomí hlas.

„Tae?" Zamumlala jsem a zase zavřela oči.

Taehyung pov.
Byla strašně rostomilá. Dal jsem jí pusu na čelo a zase ji vzal „Sue otevřeš mi prosím dveře"

„Jojoo" Otevřela mi je a já jsem dal Y/n do mojí postele. Jo počkat vlastně bude to stěhování chatek. Dobalil jsem si věci a začal jsem Y/n budit malinkými polibkamy.




Ucítila jsem něco na mojem obličeji. Otevřela jsem oči a spatřila tu nejkrásnější osobu. Malinko jsem se usmála a dala jsem mu pusu na nos ten si samozřejmě lehl vedle mě a začali jsme se tam pusinkovat. Do té doby dokud nás nezačala volat vychovatelka že je stěhování. Oba jsme se postavily Tae vzal svoje kufry a potom šel se mnou do mojí chatky pro moje kufry a potom jsme šly tam kam nás poslala vychovatelka. V chatce jsem byla zase s holkama Tae byl zase s klukama a co bylo nejlepší že jsme měly chatky hned vedle sebe. Když jsme si s holkama všechno vybalili tak nám někdo začal klepat na dveře.

„Je otevřeno" Zavolala jsem a do chatky vlezl Tae,Yoongi a Jimin.

„Máme úplně stejnou chatku jenom o trošičku menší" Podotkl Yoongi a kluci přikývli.

„Dneska budem spát u vás máte to tady větší a útulnější" Prohlásil Jimin a lehl si na postel od Sue.

„Tak joo to by bylo fajn" Řekla Sue a sedla si k Jiminovi.

„Fajn domluveno posledních pár dnů až do konce budete spát u nás" Řekla jsem spokojeně a všichni přikývli. Tae si potom lehl na moji postel a já se šla převlíct do koupelny.

„Pojďte na oběd!" Zavolala na nás jedna z vychovatelek a my se naráz zvedly a šly do jídelny. Dneska byla na oběd rýže s nějakými mořskými plody nebudu lhát vaří tady skvěle. Po obědě jsme měly odpolední klid takže to znamená dvě hodiny volnaa.

Další kapitola snad se líbí 🌹 jaké všechny skupiny stanujete a jaké máte z nich nejoblíbenější ?💗 určitě pište docela mě to zajímá 👀💜 mám vás ráda 💞

Vaše Sany 💕

Taehyung × reader [Y/n]Kde žijí příběhy. Začni objevovat