Den odjezdu
Uběhlo pár dní a já už stojím u autobusu.
Už se nemůžu dočkat konečně nějaký výlet. Začalo nás tam přibývat víc a víc no a potom už tam byli všichni.„Ahojjj Kyung" Usmála jsem se.
„No čauuu tak co jak se těšíš? Já moc, včera jsem málem neusla ani nevíš jak tyhle školní tábory miluju" Usmála se nad svoji větou.
„Taky se moc těším" Usmála jsem se „Tak jo třído utište se musím si vás spočítat" Všichni jsme si samozřejmě povídali dál no ale ne na dlouho protože nám učitelka začala vyhrožovat že nikam nepojedem. Takže jsme hned všichni zmlkly a pomalu jsme nastupovali do autobusu. Samozřejmě Tae vypadal zase strašně cute, hezu a sexy zároveň, to mi řekněte jak to ten kluk dělá. Usmívala jsem se. Vážně jsem se moc těšila. Tae seděl hned za mnou s Jungkookem no a Kyung ta seděla vedle mě. Všichni jsme si povídali, zpívali jsme, hrály jsme hry, smály se atd... No a konečně jsme dorazily do cíle. Byl to velký tábor kde byly asi tak 2 školy no a my jsme byla ta 3. Všichni jsme vystoupili vzali jsme si kufry a šli jsme do tábora . Potom nás učitelka různě rozdělila po chatkách a mohli jsme jít vybalovat. Naštěstí jsem byla v chatce s Kyung a ještě jednou holkou. Je z naší třídy ale nikdy jsem se s ní moc nebavila.
„Ehh ahoj já jsem Y/n a ty?"Zeptala jsem se té holky když jsem si vybalovala věci z kufru.
„Ahoj já jsem Sue" Mile se na mě usmála.
„No Sue mě znáš" Usmála se Kyung a začali jsme se tam všechny smát. Potom nás učitelka zavolala ať jdem všichni za ní. S holkama jsme si rozuměli byla jsem ráda že máme chatku i se Sue. Když jsme přišli po schodech dolů byly už tam i ostatní. „Tak jo třído dneska se půjdem projít do lesa" Usmála se.
„Oblečte se pořádně protože k večeru už bude trošku chladno jo a jinak v jídelně si všichni vemte pití a svačinu" Všichni jsme přikývli a šli se rychle převlíct do chatek.
„Holky jsme tady teprve jeden den a mě to tu baví už teď" Usmála se Sue a my jen přikývli.
Ahoj je tady nová kapitola doufám že se líbí 🌺 jinak omlouvám se že dlouho kapitoly nevycházeli ale neměla jsme vůbec nápady 🥺 ale nebojte teď už mám 🥰 hvězdičky ⭐ a komentáře 💭 potěší ✨ mám vás ráda
XOXO
ČTEŠ
Taehyung × reader [Y/n]
FanfictionJmenuješ se Y/n. Je ti 18let a bydlíš v ČR. Co když se tvoji rodiče rozhodnou přestěhovat se do Koreji kvůli práci. Nová škola🏫 Noví spolužáci👧🏼 Krásný kluk🧑🏽 Tábor🏕️ Y/n= tvoje jméno💗 Vyskytují se zde scénky 15+ ...