(páni už 50 kapitola,slavíme kulatinyy🥳)
Přišel jsem do chatky a Y/n spala. Vypadala tak nevině. Po chvilce přišly do chatky i ostatní, protože vychovatelky volaly že už máme jít k autobusu. Prvně jsem nevěděl co dělat ale pak jsem jí vzal do náruče a přenesl jí do autobusu potom jsem se vrátil pro naše kufry a dal je taky do autobusu. Následovalo strašně dlouhé loučení, ale s partou jsme se domluvili že se budem scházet. Stejně bydlíme všichni v Soulu jen chodíme do jiných škol které jsou skoro hned vedle sebe takže to nebude vůbec problém. Nastoupilo se do autobusu a jelo se. Rychle jsem si sedl k Y/n. Sue a Kyung seděli hned za náma vzadu a Jungkook seděl se mnou přes uličku. Vytáhl jsem si mobil a sluchátka. Najel jsem na playlist a začal poslouchat. Celou dobu jsem pozoroval Y/n jak spí. Je na ní všechno dokonalé úplně mě celého změnila a jsem jí za to vděčný. Nad tím jsem se usmál a podíval se na čas,bylo 10:50 vypl jsem mobil a otočil se na své rameno kde mi spadla hlava od Y/n. Usmál jsem se a opřel se taky, potom jsem usnul.
Kyung pov.
Se Sue jsme si povídali a taky jsem ji vysvětlila co se stalo mezi Taem a Y/n ta to hned pochopila. Po chvilce jsme začali hrát piškvorky a různé takové ty papírové hry. Y/n s Taem pořád spali,jsou spolu strašně roztomilí a vážně jim to spolu sluší myslím že to bylo nejspíš nedorozumění na té diskotéce...ještě si pamatuju jak jsem z něho dostala že se mu Y/n líbí. Nad tím jsem se pousmála a hrála dál.Y/n pov.
Cítila jsem jak se odemě odlepil můj zdroj tepla. Začala jsem pomalu otevírat oči a spatřila jsem ho. Rychle jsem se očima podívala někam jinam a potom se zahleděla do sedačky.„Y/n už jsme tady" Promluvil na mě až moc povědomí hlas. Rychle jsem se postavila a bez očního kontaktu nahmatala kufr. Potom jsem chtěla vystoupit ale Tae mě zatáhl za ruku a opřel mě o autobus.
„Proč mě pořád ignoruješ? Udělal jsem něco špatně? Stalo se něco? Jak dlouho mě ještě hodláš ignorovat?" Zeptal se trošku vytočeně a já nevěděla co na to říct. On si to nepamatuje?
„Tae na té diskotéce...ehm viděla jsem tě jak se tam líbeš s nějakou holkou" Řekla jsem potichu a sklopila pohled.
Taehyung pov.
Zarazil jsem se když to řekla ale pak jsem si na všechno vzpomněl.„Y/n můžu ti to vysvětlit?" Řekl jsem s nadějí v hlase a ona pomalu kývla hlavou.
„Jmenuje se Sunmi..je to moje bývalá holka se kterou už dlouho nejsem. Nejspíš tě chtěla naštvat a proto si počkala až budu opilý a ona mě nějak šikovné před tebou políbí..moc se omlouvám už se to nestane" Řekl jsem pevně a zvedl její hlavu nahoru.
„T-tae já nevím co na to říct myslela jsem si že už mě nemáš rád a že už dávno randíš s ní" Promluvila potichu a po rukách mi začali stékat malé kapičky.
„Y/n neplakej" Přitáhl jsem si ji do obětí a hladil ji po vlasech.
Nová kapitola 💗 tady máte rozuzlení drama 😂 jinak sledujete like house? Pokud jo tak komu nejvíc fandíte? Já jsem upřímně změnila pohled na Adama 👀 a ještě jedna věc kdo se taky nejvíc těší na od BTS comeback??😍😍😍💜 Já mega moooc už se nemůžu dočkat myslím že to bude pecka🔥
XOXO
ČTEŠ
Taehyung × reader [Y/n]
FanficJmenuješ se Y/n. Je ti 18let a bydlíš v ČR. Co když se tvoji rodiče rozhodnou přestěhovat se do Koreji kvůli práci. Nová škola🏫 Noví spolužáci👧🏼 Krásný kluk🧑🏽 Tábor🏕️ Y/n= tvoje jméno💗 Vyskytují se zde scénky 15+ ...