Otočila jsem se a kluk ve dveří ke mně přistoupil. Byl vysoký hezký a poznala jsem ho aji z jedné s fotek.
„Kdo jsi a co děláš od mého bratra v pokoji?" Řekl poměrně klidně ale jeho obličej vypovídal za vše.
„Em noo jsem od Taeho přítelkyně..jmenuju se-"
„Cože to? KIME TAEHYUNGUU JAK TO ŽE NEVÍM O TVOJÍ HOLCE?!!" Zařval přes celý barák až mu s toho řvaní zčervenala hlava.
„Oh Jinie promiň to je Y/n chodíme spolu týden a něco možná dokonce dva týdny,to je jedno prostě mám holku tak máš být rád nee?" Řekl Tae s nadějí v hlase. Jin se odmlčel a začal znova.
„Ehm no tak tedy znova..Ahoj jsem Kim Seokjin jsem od Taeho brácha je mi 26 jsem kpop idol a taky WORLDWIDE HANDSOME JIN a divím se že mě neznáš..no každopádně rád tě poznávám" Mile se na mě usmál poklonil se a líbl mi ruku. Nad gestem jsem se pousmála a představila se...nakonec to dopadlo tak že jsme skončili všichni tři na gauči se sušenkami a pitím. Povídali jsme si o všem hlavně Jin se poměrně dost rozpovídal a povykádal mi tam snad polovinu svojeho života. Taky jsem zjistila že když řekne vtip tak se tomu začne smát a jeho smích připomíná mytí oken takže jsem se tomu musela taky začít smát protože od Jina smích je až moc nakažliví.
Večer
Když jsme konečně stihli všechno probrat tak jsem ani nezpozorovala že je skoro večer. Šly jsme s Taem do jeho pokoje a tam nás Tae následně zamkl.„Y/n~" Řekl zdrobněle.
„Nechceš u mě dneska přespat?" Řekl poměrně roztomile.
„No jestli by ti to nevadilo tak proč nee" Usmála jsem se a skočila do jeho měkké postele. Chtěla jsem se zvednout, ale hned na to na mě skočil Tae a tím mě zavalil nebo spíš mě podvalil pod sebe a začal mě pusinkovat, já jsem spolupracovala a zároveň se smála protože mě jeho dech na krku dosti lechtal. Nějakou tu chvilku jsme tak byly dokud nezačal někdo klepat na dveře.
Neva kapitola venku.. uvažuju že si asi předepíšu kapitoly protože potom jsem je líná psát i když vím jak by bylo dobré pokračování takže asi s tím začnu (moznaaa)😂no a jinak můžete hádat kdopak klepee
XOXO
ČTEŠ
Taehyung × reader [Y/n]
FanficJmenuješ se Y/n. Je ti 18let a bydlíš v ČR. Co když se tvoji rodiče rozhodnou přestěhovat se do Koreji kvůli práci. Nová škola🏫 Noví spolužáci👧🏼 Krásný kluk🧑🏽 Tábor🏕️ Y/n= tvoje jméno💗 Vyskytují se zde scénky 15+ ...