Jungkook pov.
Začal jsem hned volat Y/n. „Ahoj Y/n"„Ahoj Kookie tak co jak to jde s Kyo? Je všechno v pohodě?"
„Jo právě kvůli toho volám prý že zítra už půjde z nemocnice pryč" Usmál jsem se do vzduchu.
„Fakt?! Tak to jsem ráda pozdrav mi ji tam"
„Jojo ty tam taky všechny pozdrav"
„Jasně, hele já už budu muset končit teď jsme na túře tak papaaa už se těšíme až přijedete"
„Pa" Tipla to a já schoval mobil do kapsy. Tak jo teď půjdu za vychovatelkama.
Y/n pov.
„Kdo volal?" Zeptal se s úsměvem Tae.„Kookie prý že to s Kyo vypadá dobře takže zítra přijedou,Jungkook tě pozdravuje" Usmála jsem se na Taeho.
„Faktt tak to je super, díky" Ukázal na mě jeho nádherný srdíčkový úsměv a já se mohla roztéct.
„Pojď půjdem to říct ostatním" S úsměvem pokýval a běžel za mnou. Když jsme to všem řekly hned byla lepší nálada. Po chvilce jsme konečně přišly na dané místo tak jsme hned sedly na zem.
„Tak a teď už nedojdu zpátky moje nohy ERORUJOU" Podotkla jsem a holky se začali smát. Potom jsme se teda postavily a viděly jak všichni se už taky zvedají a jdou zpátky takže jsme šly taky. Vzhledem k tomu že je dneska první podzimní den tak je docela zima. Vytáhla jsem si mikinu a nasadila si ji. Potom jsem se zase nechala dál táhnout Kyung. Zničeho nic se mi začali zavírat oči a ochabovat svaly asi únava? Nevím.
„Hele Kyung počkej na chvilku jdeš moc rychle" Moje svaly začaly úplně odpadat.
„Co je Y/n?"
„Já nevím jsem úplně unavená a asi za chvilku mi upadnou nohy"
„Jezisss to zvládneš pojď" Šla jsem ještě pár kroků a potom jsem už fakt neuměla chodit. To už se na mě otočil i Tae a šel za mnou.
„Pojď já tě vezmu" Usmál se na mě.
„Tak jo" Usmála jsem se a vyhoupla se na jeho záda.
„Už jdem hodně dlouho a já vím jak to máš se zdravím přece nechci aby mi moje zlatíčko omdlelo" Otočil se na mě a já mu dala ruce okolo krku a hlavu jsem si opřela o jeho rameno.
„Děkuju že tě mám" Zašeptal jsem mu do ucha a potom nejspíš usla.
Ahoooj nová kapitolaaaa🥳 vím vím měla jsem ji vydat o den nebo o dva dny dřív ale já jsem na to zapoměla měla jsem totiž s kámoška přespávačku takže se omlouvám😂🙏 no a jinak doufám že se kapitola líbí uvidíme se u další 💗
Vaše Sany💕
ČTEŠ
Taehyung × reader [Y/n]
FanfictionJmenuješ se Y/n. Je ti 18let a bydlíš v ČR. Co když se tvoji rodiče rozhodnou přestěhovat se do Koreji kvůli práci. Nová škola🏫 Noví spolužáci👧🏼 Krásný kluk🧑🏽 Tábor🏕️ Y/n= tvoje jméno💗 Vyskytují se zde scénky 15+ ...