~19~

1K 51 14
                                    

Když jsme došli před chatku zdvořile jsem zaklepala a někdo otevřel a ne nebyl to Tae byl to kluk z blond vlasy hezkýma očima a mohl mít tak 174 cm. A vypadal hrozně cute. „Ahoj holky" Usmál se a pustil nás dál. všechny naráz jsme řekly ahoj a šly jsme dovnitř. Vevnitř už nás čekal Tae,Jungkook a nějaký další kluk.

„Ahoj holky" Usmál se Tae a šel mě hned obejmout a dát mi malou pusu. Usmála jsem se a dala jsem mu pusu nazpět potom nám všechny postupně představil.

„Takže dámy ten kdo vám šel otevřít se jmenuje Park Jimin" Usmál se Tae a pak pokračoval. „Tady ten druhý se jmenuje Min Yoongi no a Jungkooka znáte" Všichni jsme si podali ruce a samozřejmě jsme si pak řekly aji naše jména... Zanedlouho nám Tae řekl že s Jiminem a Yoongim se zná teprve pár hodin takže řekl proč ne si o sobě něco víc říct. Začali jsme si tam straaaaaašně dlouho povídat a pak někdo z kluků vykřikl.

„Nejdem hrát flašu?" Všichni jsme řekly samozřejmě ano. Tak jo jako první začal točit Jungkook no a to padlo na Yoongiho a Sue.

„Takže Sue co bys chtěla pravdu nebo úkol?" Zeptal se Yoongi

„Ehmm asi pravdu" Pousmála se a čekala na co se jí Yoongi zeptá.

„Okey takže je pravda že se ti tu líbí někdo z kluků?" Sue se usmála a řekla po pravdě.

„Jo, líbí" Kluci se na ni podívali a šlo na nich vidět že se chtějí rovnou zeptat kdo to je. Potom když splnila Sue úkol tak začala točit ona no a to padlo na Jimina a mě.

„Tak milá Y/n co bys chtěla pravdu nebo úkol?" Řekl ze smíchem v hlase.

„Tak úkol" Usmála jsem se.

„No dobrá tedy taaak tudíš asi pravděpodobně chodíš s Taem tak nám tady ukažte jak se má správně líbat" Začali jsme se všichni smát a já už jsem směřovala k Taemu se smíchem v hlase. Začali jsme se tam líbat a u toho jsme se všichni smáli potom jsme tu flašku hráli asi tak hodinu a potom už se nám chtělo spát takže jsme už chtěli odejít když v tom navrhl Tae jestli nechceme spát u nich.

Okeyyy hello jak se máte?😂💗 Já dobře navíc od BTS BE je úplně dokonalé😍 jinak snad se vám tady tato kapitola líbí✨

Vaše Sany💕

Taehyung × reader [Y/n]Kde žijí příběhy. Začni objevovat