Stihli jsme toho víc vypít než povědět takže pak tam všichni jeden přes druhého hulákal. Já jsem až tak opilá nebyla a Soeu taky ne dávali jsme si na to celkem bacha protože jsme obě vycítili že mezi Lukou a Taem něco je. Ani jsem nezpozorovala že Luka ke mě nakráčel a má na mojem stehně ruku kterou když jsem to zpozorovala dával víš a víš Tae si toho očividně taky všiml protože pozoroval jeho ruku jako by to byl laser který sleduje kočka. Chtěla jsem jeho ruku odstrčit ale Tae byl rychlejší.
„tY šMeJdE jEdEn!" Ohnal se rukou Tae.
„NeŠaHeJ nA nI!" Zařval a tak se na nás otočilo víc lidí.
„a Co Mi V tOm ZaBrÁnÍ?!" Zařval nazpátek Luka.
„tŘeBa Že By Já?" Řekl provokativně Tae a usmál se. Luka na to očividně neměl nervy a tak mu fláknul. Zděsila jsem se a šla jsem za Taem.
„Y/n PoČkEj PoZoR mUsÍm Si To S nÍm VyŘíDiT i Za To MiNuLe Co UdĚlAl" Řekl a pustil se do něho.
Se Soeu a dalšíma jsme je snažili od sebe trošku oddělit protože se fakt prali do krve. Když se nám to konečně povedlo musela jsem Taeho odtáhnout domů.
„MěLa jsi mĚ s NíM nechat" Dodal Tae po cestě domů.
„Tae,ještě chvilku bychom vás tak nechali a dopadlo by to ještě hůř než teď" Odemkla jsem dveře a vešla do baráku. Tae šel automaticky do svojeho pokoje s tím že mám donést lékárničku. Chvilku jsem ji hledala ale nakonec jsem ji našla. Vyšla jsem schody a vešla od Taeho do pokoje.
„Necukej sebou moc,jo? Bude to trošku štípat" Vytáhla jsem látku a polila ji takovou pálivou vodou.
Za tu dobu co tu jsem už jsem ji taky stihla otestovat a jako poměrně dost pálí. Jen jsem ho došetřila a když jsem chtěla lékárničku odnést spatřila jsem věc kterou bych tu snad ani nikdy nečekala.
Od Kyung mikinu. Na chvilku se mi snad zastavilo srdce.Byla jsem si stoprocentně jistá že je její protože už jsem si ji jednou půjčovala. Rychle jsem se podívala na Taeho který si to nejspíš uvědomil a utekla. Běžel za mnou po schodech ale byla jsem rychlejší. Oči se mi začali plnit slzami a pak se to stalo.. Přebíhala jsem přes cestu když v tom do mě něco vrazilo. Poslední co jsem slyšela bylo.
„Y/n!! Neee!"
...
ČTEŠ
Taehyung × reader [Y/n]
FanficJmenuješ se Y/n. Je ti 18let a bydlíš v ČR. Co když se tvoji rodiče rozhodnou přestěhovat se do Koreji kvůli práci. Nová škola🏫 Noví spolužáci👧🏼 Krásný kluk🧑🏽 Tábor🏕️ Y/n= tvoje jméno💗 Vyskytují se zde scénky 15+ ...