Další den
Dneska se jde do města,konečně jinak jsem se dozvěděla že to ta vychovatelka trošku popletla.Dneska se jde do města a večer bude diskotéka no a zítra jedem domů. Rychle mi to tu uteklo,bude mi to tu docela chybět,ale zas na druhou stranu se těším domů na mojí postel.„Y/n pojď už jak dlouho tu mám jako na tebe ještě čekat" Zařvala už trošku vytočeně Kyung.
„No jo vždyť už jdu" Protočila jsem oči a šla za ní. Na dnešní snídani byly palačinky.
„Jakože holky ani nevíte jak se těším do toho města bude to mega užité" Řekla natěšeně Sue a my všechny přikývli. Upřímně dneska ani ráno jsem neviděla kluky bůh ví co zas dělají...Po snídani byly opět nějaké disciplíny,rozcvička,hry atd. To už se tam kluci objevili a Tae přišel s omluvnými slovy že musel s něčím pomoct. Vzala jsem to úplně v pohodě a začali jsme plnit disciplíny rozdělili jsme se do týmu jako minule a začali se sbírat body. Dneska jsme musely běhat na čas a to úplně nesnáším. Mám s toho vždycky úplné nervy, stvrdnou mi nohy a najednou běhám strašně pomalu no a vzhledem k tomu že se Kyo zotavuje a Jungkook na ni musí dávat pozor tak oni odstoupili ze svých týmů a muselo se rozdělovat takže Tae už bohužel nebyl se mnou v týmu ale od JK v týmu,škoda no.
„Tak jo připravit pozor TEĎ!" Zařval někdo a všichni vystartovaly. Rychle jsem se vzpamatovala a vyběhla taky. No a dneska světe div se jsem běžela kupodivu rychle už jsem se snažila předběhnout hodně lidí a povedlo se nakonec jsem skončila pátá Tae byl třetí nějaký kluk byl na prvním Song byla na čtvrtém a Ráró na druhém.
„Hele aspoň nějaké místo než žádné ne?" Usmála jsem se na naši partu a všichni se začali smát potom jsme hrály ještě další hry a další až se to celé seběhlo k tomu že už se chystáme do města. Já jsem si nakonec na sebe vzala tohle
A když jsem vyšla s chatky tak Tae měl tohle
„Y/n tobě to sluší" Usmál se a přitáhl si mě k sobě. Šly jsme všichni k bráně a čekaly až půjdem. O pár minut později přišly i vychovatelky a mohlo se jít.
Nová kapitola 💗 snad se líbí ✨ dneska nebo zítra vyjde další ⚡
XOXO
ČTEŠ
Taehyung × reader [Y/n]
FanficJmenuješ se Y/n. Je ti 18let a bydlíš v ČR. Co když se tvoji rodiče rozhodnou přestěhovat se do Koreji kvůli práci. Nová škola🏫 Noví spolužáci👧🏼 Krásný kluk🧑🏽 Tábor🏕️ Y/n= tvoje jméno💗 Vyskytují se zde scénky 15+ ...