~8~

1.3K 70 4
                                    

Den návštěvy
Šla jsem ze školy a přemýšlela nad tou návštěvou. Ehmm to by mě zajímalo o čem se budou bavit. Co když Taehyungovi rodiče se chovají stejně jak Tae? No nevím snad jsou vpoho a navíc možná se začnu bavit i víc s Taem. Mimochodem dneska mě úplně ignoroval na že jindy ne ale dneska mě úplně ignoroval. Co když že na tu návštěvu ani nepřijde? Upřímně byla jsem nervózní pořád nevím proč ale měla jsem divný pocit. Co když se mi líbí ? No to asi těžko nebo? Však mě šikanuje hrabe ti Y/n? No dneska uvidím.

Doma
Když jsem přišla domů tak jsem chtěla jít do pokoje ale někdo mě přerušil

„Y/n jdi se nachystat" zavolala na mě mamka s kuchyně.

„No jo" protočila jsem oči a šla nahoru.

Přišla jsem teda do pokoje a začala vybírat nějaký outfit. Hodila jsem na sebe červenou halenku černou sukni a černé podkolenka. Koukla jsem se na mobil a odpočítávala minuty do návštěvy byla jsem nervózní, ale zároveň se těšila chtěla jsem ho víc poznat. Ještě jsem si učesala vlasy a udělala lehký make-up a šla za mamkou do kuchyně.

„Mami potřebuješ s něčím pomoct?"

„No jestli by jsi mohla tak prostři stůl"O necelých 15 minut začal zvonit zvonek. Stuhla jsem. „Y/n jdi otevřít"

„Eeh jo"Sakra... Šla jsem teda ke dveřím a otevřela je.„Dobrý den"

„Ahoj ty budeš určitě Y/n že?" pokývala jsem hlavou „Dobrý den"všichni jsme se přivítali a přesunuli se ke stolu kde bylo jídlo atd. Seděla jsem tam asi tak půl hodiny a pak jsem se vypařila. Uff tak a teď už mi nic nehrozí. Vypadal strašně sexy. Byl upravený a měl sváteční košili. A navíc měl rozeplé dva horní knoflíky. Je to jasné líbí se mi.

Taehyung pov.
Seděli jsme všichni dole u stolu ale potom se Y/n vypařila. No moc se jí nedivím když se tam moji a její rodiče bavili a my šli stranou. Y/n vypadala krásně. Měla červenou halenku černou sukni a černé podkolenka říkám vám vypadala strašně sexy. No rozhodl jsem se zeptat její mamky kam šla. Ta mě poslala k ní do pokoje.

Byla jsem v pokoji a chatovala si s Kyung. Ale někdo mě v tom vyrušil. Slyšela jsem klepání na moje dveře. No tak jsem samozřejmě řekla

„Dále"Ale asi jsem to neměla dělat. Stál tam Tae...

Takže ahoj lidi jsem tady s další kapitolou😚 Doufám že se líbí 🌺Budu ráda za všechny hvězdičky⭐ a komentáře 💭 Mám vás ráda✨

XOXO

Taehyung × reader [Y/n]Kde žijí příběhy. Začni objevovat