Tae pov.
Hned jsem k ní přiběhl. Řidič rychle vystoupil a začal volat sanitku. Vůbec jsem netušil co mám v té situaci dělat. Napadlo mě jen jediné. Modlit se. Za dvě minuty tu byla sanitka.„Dobrý večer,co se stalo" Rychle k nám přiběhli s jejich věci a začali ji dávat infuze.Potom ji znehybněli límcem a dali na nosítka do sanitky. Tak nějak jsem jim to tam snažil všechno říct.
„Fajn její matka nebo otec je doma?" Zeptal se a ještě něco dělal.
„Ne,odjeli na pracovní cestu,vrátí se za týden a něco" Kývl hlavou a nastoupil do sanitky druhý řekl ať jedu s nima a řidič taky.Rychle jsme tam oba nastoupili a jelo se. Přišel jsem rychle k Y/n a chytl ji za ruku.
„Přežije to?" Zeptal jsem se s uslzenýma očima.
„Ehm vzhledem k tomu že naštěstí byl řidič velmi pozorný a stihl rychle zabrzdit a jí to jen ťuklo tak by se nemělo nic vážného stát, je tady i možnost že by mohla mít vnitřní krvácení takže proto musíme co nejrychleji do nemocnice" Dopověděl větu a já nevěděl co na to říct. Proto jsem jen pokýval hlavou a díval se na Y/n.
Přijeli jsme na místo a hned ji vyložili. Dost mě vyděsilo to že tam začal pípat nějaký přístroj a oni zrychlily takže se automaticky něco podělalo. Odvezli ji někam a mě nechali v čekárně. S tím že dál nemůžu. Sedl jsem si a čekal.
Doktor pov.
„Tak co tu máme?"„Je tu menší náraz do člověka osobním autem. Dali jsme ji infuzi a napojili na přístroje potom se jí z ničeho nic snížil tlak. Dali jsme ji kyslíka a spravil se, ale ne moc. Dívka je narozená roku 2002 a přesný den 18.9. za pár dnů ji tím pádem bude 19" Dořekl můj sanitář" Na nic dalšího už jsem nečekal a dal se do práce.
Musel jsem prvně zjistit jestli má v pohodě tep a srdce. Ten se zdál kapku nízký potom jsem zkontroloval jestli nemá vnitřní krvácení nebo něco s páteří. Nic. Našel jsem jen hodně pohmožděnin. Řekl jsem sestrám ať ji napojí na dané přístroje a zjišťoval dál.
„Je to vážně všechno?"
„Ano pane doktore. Ještě bych se mohl zeptat jejího přítele jestli ji ještě před tím něco nebylo" Pokýval jsem hlavou a on odešel. Já jsem ji zatím nandal dláhy.
Nová kapitola na světě..Tak co si o tom všem myslíte? Já vím své jinak ještě pár kapitol a bude konec téhle knihy! Upřímně už se celkem těším protože chystám tu vkook knihu a jsem z ní celá žhavá takže asi taaak😂 No a poslední věc za chvilku je konec prázdnin,fakt nevím co budu v té škole dělat :') mám vás ráda ještě si těch pár dnů užijte a zatím papaa
XOXO
ČTEŠ
Taehyung × reader [Y/n]
FanficJmenuješ se Y/n. Je ti 18let a bydlíš v ČR. Co když se tvoji rodiče rozhodnou přestěhovat se do Koreji kvůli práci. Nová škola🏫 Noví spolužáci👧🏼 Krásný kluk🧑🏽 Tábor🏕️ Y/n= tvoje jméno💗 Vyskytují se zde scénky 15+ ...