Sešly jsme se s Taem a vyrazili do restaurace. Hobi Taemu poslal polohu takže jsme šly podle mapy. Upřímně s Taem jsme se shodly že ani jeden ji neznáme. S úsměvem jsme vešly do větší útulné restaurace a začali jsme hledat Hobiho. Teda spíš jen Tae protože já jsem ještě neměla možnost se s ním úplně vidět. Najednou se mi zastavil pohled na mávajícího člověka směrem k nám. Rychle jsem šťouchla do Taeho aby se podíval mojim směrem. Ten se usmál a šel ke stolu kde seděl nejspíš ten Hobi.
„Ahojte" Usmál se na nás mile a obejmul se s Taem. Na mě se podíval a vzal mi ruku kterou následně jemně políbil.
Začali jsme se všichni smát protože jsme věděli že žertuje. Už teď z něho sálá dobrá energie. Uvidíme jak se to vyvine. Sedli jsme si a začali vybírat jídlo. Když jsme si vybrali přišla za náma číšnice a my ji to nadiktovali. Mezitím jsme si povídali.
Zrovna nám Hobi povídal historku s lamou. Že byl minulé léto v zoo a prý na něho plivla. Když nám tam popovídal několik dalších historek nemohla jsem se přestat smát. Prostě jsem s toho doslova nemohla. Tae na tom byl celkem stejně. Takže aby to nevypadalo že se Hobimu smějem začali jsme povídat i nějaké naše historky. Potom nám číšnice donesla jídlo takže jsme ještě chvilku mluvili a potom se na to vrhli. Jídlo vypadalo moc hezky rychle jsem si ho ještě před sněžením vyfotila a začalo se jíst. Po jídle jsem se omluvila že si musím odskočit a tak jsem šla na záchod.
Tae pov.
Y/n se omluvila že si musí odskočit jen jsme kývli hlavou a ona odešla. Mezitím se stalo dost věcí Hobi mi řekl že tady pracuje jeho kámoš prý se jmenuje Namjoon no a čirou náhodou okolo nás zrovna šel. Aneb zakopl a rozbil skleničku. Hobi řekl něco ve smyslu 'a je to tu zas' ze smíchem a šel k němu. Já jen nechápavě sledoval situaci. Než jsem se vzpamatoval. Rychle jsem k nim přiskočil a pomohl mu sesbírat střepy. Pak se postavil něco řekl Hobimu se smíchem v hlase omluvil se nám a odešel.„No,to je náš Namjoon" Řekl pobaveně Hobi a sedl si zpátky ke stolu.
„Takže ehm" Odkašlal jsem si „Vy se spolu znáte jak dlouho?"
„Noo už od střední? Tyjo ten čas letí" Pousmál se.
„Wow celkem dost dlouho.. řekni mi o něm něco"
„Noo jmenuje se Kim Namjoon..je chytřejší než se zdá to mi věř ale je někdy nešikovný" Zasmál se nad krátkou představou a pokračoval. „Začali jsme se spolu bavit protože ho na střední šikanovali za to že je gay.Nikdy jsem nebyl homofobní nebo tak takže jsem se s ním normálně bavil no a potom po nějakém čase jsme se stali nejlepšími přáteli" Dopověděl a já pokýval hlavou řekl to celkem rychle takže jsem to chvilku zpracovával. Přišel mi celkem dost v pohodě. No však uvidíme jestli se spolu začneme nějak bavit nebo ne.
Nová kapitolaaa 💥 guys já prostě nechápu proč je tak málo času..ono to zní jako výmluvy ale já to myslím vážně zdá se mi že prostě za poslední dobu vůbec nic nestíhám😩 každopádně máme tady konečně Namjoona 😂💜 mám vás ráda dávejte na sebe pozor a u další kapitoly papaa
XOXO
ČTEŠ
Taehyung × reader [Y/n]
FanfictionJmenuješ se Y/n. Je ti 18let a bydlíš v ČR. Co když se tvoji rodiče rozhodnou přestěhovat se do Koreji kvůli práci. Nová škola🏫 Noví spolužáci👧🏼 Krásný kluk🧑🏽 Tábor🏕️ Y/n= tvoje jméno💗 Vyskytují se zde scénky 15+ ...