~44~

597 36 4
                                    

Cesta byla docela dlouhá. S Taem jsme se drželi za ruce a byla to v celku docela romantická procházka. Došly jsme do města a měly jsme asi tak čtyř hodinový rozchod.

„Tak fajn lidi jak půjdem?"

„Já nevím vidím to tak že bychom mohly jít všichni spolu pak se na chvilku rozejít a pak tam kde každý chce jít sám"

„Okeyy" Všichni jsme souhlasily a mohlo se vyrazit. Jako první jsme se stavili do starbucksu kde jsme si pokecali a pak šly. Další zastávkou byl velký obchoďák kde jsme s holkama nevěděli kam dřív.

„Shit kam půjdem jako první?" Zeptala jsem se a holky mě táhly do H&M. Nebudu lhát měly tady takový výběr že jsem nevěděla co dřív. Nakonec jsem si vyzkoušela pár svetrů dvě trička a jedny džíny.

„Y/n pojď sem" Zavolal na mě Tae a já se za ním rozešla.

„Ano?"

„Na,vyzkoušej si tohle" Vytáhl pár věcí a sestavil s toho velmi hezký outfit.Všechno jsem to vzala a šla si to vyzkoušet.

„Tae?" Přilezl do kabinky a zajásal.

„To si vezmeš" Řekl rázně a poplácal mě po zadku.

„Sekne ti to" Mrkl na mě a odešel. Fajn, beru to je to vážně hezké.

Vylezla jsem s kabinky a Tae mě vzal do dalšího obchodu s názvem Gucci. Jojo moc hezká a elegantní značka ale taky pěkně dráha. Chodila jsem hned za ním a rozhlížela se po obchodě. Tentokrát jsem vybírala outfit Taemu já. Vzala jsem pár hezkých kousků a řekla mu ať si je zkusí.

„Vypadáš v tom dokonale" Usmála jsem se a on si mě přitáhl blíž.

„To jen proto že jsi to vybírala ty" Usmál se na mě a začal se vyslíkat. Chvilku jsem tam jen tak stála a pak chtěla odejít s kabinky ale Taeho ruka mě zastavila.

„Stůj vždyť tu můžeš být" Zatáhl mě zpátky a posadil mě na židli. Jen jsem se na něj tiše dívala a zkoumala jeho tělo. Je fakt nádherný může být někdo hezčí než je on?

„Jdeme?" Podíval se na mě a já přikývla. Šel si to koupit a pak mi řekl že za chvilku přijde ať s ostatníma čekám před jednou restaurací. Souhlasila jsem a Tae se vypařil.

Taehyung pov.
Šel jsem rychle najít obchod Channel abych něco koupil Y/n. Nakonec jsem ji koupil krásné šaty a k tomu kabelku.

„Jo s Y/n k sobě ladit rozhodně budem" Řekl jsem nahlas a odešel s obchodu. Přišel jsem k restauraci a chvilku čekal. Po chvilce přišly i ostatní.

„Kam půjdeme teď?"

Nová kapitola snad se líbí 💜 zase mi to přijde strašně roztomilé 😩😻 a navíc ještě něco maličkého chystám 💞 IPY

Vaše Sany💕

Taehyung × reader [Y/n]Kde žijí příběhy. Začni objevovat