~26~

782 43 5
                                    

Když holky přišly byla hned větší prdel. Po cca asi hodině jsme se rozhodli u kluků přespat. Sue a Kyo šly do naší chatky pro pyžama. No a já s ostatníma jsme byli na mobilu. Když se holky vrátili tak jsme se všichni převlíkly a začali jsme hrát random hry které nás napadly. Mimochodem Tae ten byl po zbytek večera pořád u mě bylo to od něho strašně cute. Když nastala chvíle na spaní tak jsme rozhodli že budem spát jako minule ale tudíš tady Kyo minule nebyla tak jsme ji šouply k Jungkookovi. Ze začátku oba namítali ale pak si stejně k sobě lehli. Upřímně byli spolu hodně cute doufám že se dají dohromady. Po chvilce jsme zhasly světlo a my s Taem jsme se hned přitulily k sobě. Dal mi pusu do vlasů a začal mě šimrat po zádech já jsem dala ruce na jeho vlasy a začala jsem si je proplétat mezi prsty. Potom jsme usly.

Ráno
Ráno jsme měli budíček už v 7:30 vůbec se mi nechtělo s postele ještě k tomu když tam bylo teplo a Tae. Všichni jsme se nějakým způsobem převlíkly a šly jsme na snídani. Dneska jsem byla úplně plná energie. U stolu jsme si zase sedli spolu a začali jsme si povídat. Po snídani nám řekli ať se jdem převlíct že v 8:05 bude sraz na hřišťi. Všichni jsme tak udělali a šly do svojích chatek.Se Sue a Kyung jsme se rozhodly zeptat se Kyo jestli s náma nechce sdílet chatku samozřejmě řekla jo takže jsme začali stěhovat. Potom jsme se všechny dostavily na hřiště a opět začali hry. Dneska jsme hráli hru z názvem UHODNI CO DĚLAJÍ účel byl že dva random lidi dostanou rozkaz co mají představovat před celým táborem a jaký tým to uhodne nejdřív dostane 10 bodů. A účelem hry je dostat 100 bodů takže ten tým který dostane 100 bodů vyhrál.

Oki další kapitola snad se líbí<3 doufám že pochopíte moje popisování ಡ ͜ ʖ ಡ

Vaše Sany 💕

Taehyung × reader [Y/n]Kde žijí příběhy. Začni objevovat