Když jsme měli konečně všechno zbalené tak jsme šly k bráně kde už bylo pár dalších lidí včetně kluků.
„Tak co máte už zbaleno?" Zeptal se Tae a přitáhl si mě blíž.
„Jojo a vy?" Usmála jsem se a podívala se na něj.
„Něco málo jo pokud chceš tak mi můžeš jít pomoct" Usmál se a dal mi malou pusinku do vlasů.
„Tak jo jsme tu všichni,můžeme vyrazit!" Zvolala učitelka a šlo se na túru no nebo spíš do lesa na túru. Šly jsme s Taem ruku v ruce a užívali si oba přítomnost toho druhého.
Jungkook pov.
Už asi hodinu čekám kdy přijde sestra mi říct jak to je s Kyo. No a jako na zavolanou přišla.„Dobrý den pane Jeone Jungkooku stále tady čekáte na Kyo?" Zeptala se mile.
„Dobrý den, ano čekám" Pokusil jsem se o úsměv.
„Dobrá tedy tak pojďte za mnou, vzhledem k tomu že vaše vychovatelky vyřizují ještě nějaké papíry tak můžete vidět Kyo jako první"
„Vážně?Děkuju" Usmál jsem se a následoval sestřičku. Když jsme konečně došly od Kyo k pokoji tak mi sestra řekla že mě s ní nechá na chvíli osamotě. Opatrně jsem se přiblížil k posteli kde ležela.
„Ahoj" Řekl jsem potichu a usmál se.
„Ahoj" Usmála se. Vzal jsem její ruku do té mojí a díval se jí do očí. „Em chtěla bych ti poděkovat že jsi mě včera v tom lese našel. Kdybys tam nepřišel tak nevím co by se dělo dál" Zaleskli se jí oči a já stiskl její ruku.
„Za málo, nemáš zač" Pousmál jsem se a pokračoval. „Noo chtěl jsem se jenom zeptat až budeš zase zdravá a všechno tak nezašla bys se mnou třeba někam?" Nervózně jsem se poškrábal na zátylku a čekal co odpoví. Jsem fakt tupý že žadám holku na rande zrovna když je v takovémhle stavu.
„Jasně moc ráda" Usmála se a mě upadl kámen ze srdce.
„Tak jo Jungkooku už je čas vychovatelky jsou tu takže už můžeš jít stejně Kyo už půjde zítra domů vypadá to s ní hodně dobře" Usmála se sestra a já pokýval hlavou.
Nová kapitola je tu🌈 doufám že se líbí 👑 určitě jste si všimly že tu nemocnici chci trošičku skrátit aby všechno zase jelo ve svých kolejích ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ no nic baví mě to hodně psát takže já jdu psát zatím papaa💖💖💖
Vaše Sany 💕
ČTEŠ
Taehyung × reader [Y/n]
FanfictionJmenuješ se Y/n. Je ti 18let a bydlíš v ČR. Co když se tvoji rodiče rozhodnou přestěhovat se do Koreji kvůli práci. Nová škola🏫 Noví spolužáci👧🏼 Krásný kluk🧑🏽 Tábor🏕️ Y/n= tvoje jméno💗 Vyskytují se zde scénky 15+ ...