Dnešek seběhl tak rychle že už je večer a za hodinu je ta diskotéka.
„Holky musíme jít ještě rychle na večeři a pak se připravit" Řekla Kyung a my hned přikývli. Vyšli jsme s chatky na tu večeři potom jsme se zase vrátili a začali se připravovat.
Já jsem si nakonec oblíkla tohle⬇️
A holky měly taky krásné outfity. Potom už nás začali volat kluci ať už jdeme takže jsme rychle vyšli s chatky a mohlo se jít.
Taehyung pov.
Moje holka je kurva hot. Jenom vyšla s chatky a mohl bych ji ohnout tady a teď,ale na to je ještě dlouhá noc.„Y/n vypadáš dokonale" Vyhrkl jsem rychle ze sebe.
„Děkuju, ty vypadáš taky dobře" roztomile se na mě usmála.
Přišli jsme do areálu a bylo už tam několik lidí viděl jsem tam i nějaký alkohol a za 5 minut by mělo prý všechno začít.
Y/n pov.
Vešli jsme tam a už bylo všechno připravené za 5 minut začne program,už se nemůžu dočkat. Po pár minutách čekání všechno začalo. Začala hrát hudba víc se setmělo a alkohol se začal pít ve velkém. Pro tentokrát nám to vychovatelky dovolili protože věděli že už jsme na to dost stáří tak ať si to tu poslední den pořádně užijeme.
„hELE nEpŘeHnALi JSmE tO tRoŠku?" Zamumlala Sue asi po dvou hodinách.
„mYsLiM zE nEe" Řekl Yoongi a škitl na potvrzení. Já už jsem se tam nohama motala jak nějaký omámený medvěd a už jsem ani nevěděla jaká bije.
„jEe To Se tU nĚjÁkk TočÍ" Řekla jsem a opřela se o Taeho. Ostatní se začali smát a potom jsme vyhlásili že jdem hrát hru.
„tAk fAAjN LiDiČkY jDemE HrÁt NikDy JsEm" Zařvala Kyung a všichni souhlasili.
„Já ZaČnU" Řekl Jungkook a začal mluvit.
„nIkDY JsEm..." Tak to šlo asi půl hodiny potom se vyhlásila nová hra.
„TaK fAjN teĎ Si ZaHrAjEm TřEbA FLaŠku" ř
Řekl Sujo a všichni souhlasili. Já jsem nic neřekla protože jsem se zastavila nad Taem jak se líbe s nějakou holkou. Právě teď se mi zastavil svět před očima.Nová kapitola je venku vím vím vím opět to trvalo asi týden a něco než jsem něco vymyslela ale mám teď pořád něco na starosti takže snad to chápete každopádně chci udělat nějaké drama protože tady zatím žádné moc nebylo takže tady je ale nebojte tahle kniha skončí happyendem sama nemám ráda smutné nebo špatné konce takže nebojte tohle bych ani neudělala v mojí osobní knize 😂💗 mám vás ráda a brzo vyjde další ⚡
XOXO
ČTEŠ
Taehyung × reader [Y/n]
FanfictionJmenuješ se Y/n. Je ti 18let a bydlíš v ČR. Co když se tvoji rodiče rozhodnou přestěhovat se do Koreji kvůli práci. Nová škola🏫 Noví spolužáci👧🏼 Krásný kluk🧑🏽 Tábor🏕️ Y/n= tvoje jméno💗 Vyskytují se zde scénky 15+ ...