Ta fotka?!ಡ ͜ ʖ ಡ⬆️
Vyšla jsem ze záchodů a šla ke klukům. Jen jsem si sedla ke stolu a zapletla se do konverzace. Po asi hodině a půl začala restaurace zavírat všichni lidi už se sbírali jen my tam pořád byly. Kluci si dali trošku alkoholu no a já jsem tam byla na vodě protože nemocnice:) Myslela jsem že nás s té restaurace vyhodí ale opak byl pravdou ten Namjoon o kterém se kluci bavili se k nám přidal. No a jeho historky byly ještě pestřejší než od Hobiho.Všichni jsme se tam smáli jako doslova dementi.
„No a potom ty brýle prostě praskly" Dopověděl a všichni jsme se opět začali smát. Tak to probíhalo ještě cca půl hodiny dokud jsme neusoudily že už bychom měly jít.
„Tak zase někdy příště, a děkujeme za fajn večer" Mávl na ně Tae a potom jsme se všichni rozešli. Teda až na nás dva s Taem my dva jsme šly k němu domů. Nebo spíš jsem si to myslela. Tae navrhl procházku parkem se kterou jsem souhlasila.
Vešli jsme do parku. Tae mě chytl za ruku a promluvil na mě.
„Tak kam půjdem tam nebo tam?" Usmál se a dal mi moji ruku propletenou s jeho rukou do kapsy.
„Tam" Usmála jsem se a rozešli jsme se do pravé strany parku.
Povídali jsme si a to dost dlouho stihli jsme si i vyměnit mezi sebou názory na ostatní. Oba dva jsme se shodli že Hobi a Namjoon jsou fajn lidi.
„Mám pro tebe na zítra překvapení" Usmál se a podíval se na mě. Celkem nechápavě jsem se na něj otočila ale pak se usmála.
„Máš přece zítra narozeniny. Nezapomela jsi snad že ne?" Rozesmál se Tae a zaťukal mi do čela. Je možné že někdo může zapomenout na svoje narozeniny? Pokud ne tak jsem asi první.
„Ja jsem na to úplně zapomnělaa" Začala jsem se smát s Taem a plácla jsem se taky do čela.
Oba jsme se ještě chvilku smáli a potom se otočili nazpátek. Uznali jsme že nám oboum je zima takže jsme se spolu rozběhli k domu. Cesta tam trvala celkem krátce když jsme běželi poloklusem. Teď už sedíme hezky na gauči s horkým kakaem a kdramy.
Nová kapitola je venku 💗😩 Vím trvalo to celkem dlouho ale už se chci tohoto příběhu zbavit a psát další takže mě za to omluvte😶 Budu se snažit polepšit. Papá u další kapitolky
XOXO
ČTEŠ
Taehyung × reader [Y/n]
FanfictionJmenuješ se Y/n. Je ti 18let a bydlíš v ČR. Co když se tvoji rodiče rozhodnou přestěhovat se do Koreji kvůli práci. Nová škola🏫 Noví spolužáci👧🏼 Krásný kluk🧑🏽 Tábor🏕️ Y/n= tvoje jméno💗 Vyskytují se zde scénky 15+ ...