Potom vytáhla klobouk a nastříhala do něj barevné papírky dohromady tam byla modrá,červená,zelená a žlutá prostě klasika. „Takže teďkom vás budu volat postupně po jménech" Začala tam říkat různé jména a já jen čekala až řekne to moje. Konečně mě vyslovila a já jsem si to namířila k ní. Vytáhla jsem červený papírek.
„Doufám že budu s někým koho aspoň trošku znám" Povzdechla jsem si a šla jsem spátky na místo. Učitelky potom udělali rozestupy a každá měla jednu barvu.
„Takže teď se podívejte na vaše barvy a barvy učitelek a jakou barvu máte tak jděte k té učitelce" Dořekla a já už jsem se hrnula k učitelce která má červenou barvu už jsem viděla že k ní jde i Tae a Jimin. Usmála jsem se.
„Vy máte taky červenou?" Zeptala jsem se kluků z nedějí.
„Jasně ty taky?" Zeptali se dohromady.
„Yes" Vypískla jsem radostí. potom jsme šly za učitelkou k červené. Tam jsem zjistila že jsem v týmu i s Kyo.
„Bože já mám štěstí" Oddechla jsem si. Takže celkově se náš tým skládal z Taeho,Jimina,Kyo,mě a několik dalších lidí které ani neznám takže se musím ještě seznámit (doufám že se v tom nezamotáte jak tu teď bude hodně jmen ;)) učitelka vypadala že bude v pohodě a taky byla hned začala organizovat a seznamovat nás takže jako první jsme vymýšleli název týmu. Pořád jsme přemýšleli a pak jsme se shodli na BORCI.
„Okey takže máme jméno pro náš tým teď si rozdáme červené šátky abychom se poznali mezi ostatními týmy jinak tyhle šátky budem nosit pravidelně ano?" Řekla učitelka. Všichni jsme kývli na souhlas a ta se usmála. Měli jsme kliku že máme takovou fajn mladou učitelku může ji být tak 25. Pořád jsem se usmívala jak nějaký debil z dnešního dne mám fakt radost.
Nová kapitola doufám že se líbí 😘💜
Vaše Sany💕
ČTEŠ
Taehyung × reader [Y/n]
FanficJmenuješ se Y/n. Je ti 18let a bydlíš v ČR. Co když se tvoji rodiče rozhodnou přestěhovat se do Koreji kvůli práci. Nová škola🏫 Noví spolužáci👧🏼 Krásný kluk🧑🏽 Tábor🏕️ Y/n= tvoje jméno💗 Vyskytují se zde scénky 15+ ...