~31~

687 35 4
                                    

Ráno
Vzbudila jsem se u Taeho v obětí no prostě lepší probuzení neznám. Postupně jsme se začali probouzet všichni. Po chvilce nás začala volat vychovatelka na snídani. Všichni jsme už byly převlíknutí z pyžama do normálního oblečení takže jsme hned vyrazili. Dneska jsme byly všichni bez nálady jak naše parta tak celý tábor taky se nemám čeho divit že jo po včerejším večeru co se stalo...Jinak na snídani dnes byly palačinky.

„Dobré ráno všichni chtěla bych vám předat jen nové info co se bude dneska dít jak to bude s chatkama a podobně. Dneska bude túra takže se prosím vás nějak normálně oblečte. Jídlo a pití si vyzvedněte tady okolo 9:50 a pak čekejte u brány. S chatkama to bude tak že chatky nahoře už se nebudou obývat. Takže někteří z vás budou mít nové chatky. Na večer se budete zamykat a bude tady chodit hlídka takže se nebojte kdyby jste viděli světla nebo tak. Večerní vycházení je zakázáno od 23:30. Stěhování chatek proběhne dneska ve 12:15. Doufám že všichni rozumíte"

Všichni jsme pokývali hlavami na souhlas. Po chvilce větší polovina jídelny odešla.

„Nooo tak tím pádem já se půjdu asi převlíct do sportovního a zbalit si kufry protože mám chatku nahoře takže se budem nejspíš stěhovat holky" Pousmála jsem se a holky se přidali že půjdou taky. Odešli jsme s jídelny a nasměrovali si to do naší chatky.

„Holky máme na to hodinu a půl myslíte že to stihneme?" Zeptala se Sue.

„Sue myslím že když si pohonem tak to stihneme i možná za hodinu" Usmála jsem a otevřela chatku.

Vešly jsme dovnitř a ja šla ke svojemu kufru vzala jsem si nějaké oblečení a šla se převlíct. Po převlíknutí jsem si začala balit. Když už jsem dobalovala svůj kufr podívala jsem se na kufr od Kyo. Achh škoda že tu není s náma. Zasmutněla jsem a rozešla se od ní ke kufru.

„Holky já zbalím ají Kyo"

„Jojo" Ozval se hlas od Kyung z koupelny a já se vrhla do zbalování kufru od Kyo.

Nová kapitola❣️ (skoro o ničem ale šššš) musí se to nějak rozmotat takže teďkom ty kapitoly nebudou moc výrazné takže snad nevadí 🙁 budu teď aktivně psát kapitoly aby se to rozmotalo co nejrychleji takže se nebojte✨

Vaše Sany 💕

Taehyung × reader [Y/n]Kde žijí příběhy. Začni objevovat