Začalo se hrát a našemu týmu se vůbec nedařilo. Už jsme u 5 kola a pořád nic.
„Ty vole mě to nebaví" Řekla jsem znuděně do vzduchu a dál se dívala. Konečně bylo po hře. Čekala jsem co se bude dít dál.
„Mládeži jde se na procházku!" Zařvala jedna s vedoucích. Hned jsem se otočila na Kyo.
„Yes konečně nemusíme hrát ty stupidní hry" Zajásala jsem a Kyo kývla na souhlas. Rozešli jsme se tam kde bylo nejvíc lidí a to k bráně. Připojili jsme se k nim a vyrazili jsme. Po asi hodině cesty začalo pršet. To už začali učitelky říkat že pokud bude pršet dál tak to otočíme a půjdem spátky. Samozřejmě nám počasí nepřálo takže jsme to otočili a šly spátky. Už začalo lít fakt hodně a mě začala být zima přecejen jsem měla na sobě jen tričko. Tae si mě okamžitě všimnul a začal si sundávat mikinu.
„Y/n na, vem si ji" Usmál se a natáhl ke mě ruku s mikinou.
„Nee Tae potom umrzneš ty" Řekla jsem a odstrčila jeho ruku.
„Dělej nemůžu se na tebe dívat podívej se na tvoje tričko a muj rozkrok pak uvidíš co tím myslím" Podívala jsem se na moje bílé tričko ze kterého se stalo průhledné takže mi šla vidět podprsenka a i trošku prsa.
(Pro představu)
Potom se moje oči skutáleli od Taeho k rozkroku a hned mi to došlo.
„Aa už chápu" Vzala jsem si rychle mikinu a oblíkla si ji. „Děkujuu"Usmála jsme se a vlepila jsem mu pusu na pusu. Tae začal spolupracovat potom dal jeho ruku okolo mojich ramen a začal mluvit.
„Y/n můžu se tě na něco zeptat?" Řekl nervózně.
„Jasně" Usmála jsem se a čekala co řekne.
„Noo dlouho jsem uvažoval, ale bál jsem se to říct" Odmlčel se.
„Nechtěla bys se mnou chodit?" Když to dořekl tak jsem se usmála.
„Jasně že anoo" Usmála jsem se a skočila jsem na něj. V něm hned zajiskřilo a obejmul mě. Celou cestu jsme si povídali a smáli se potom jsme došli do tábora a šlo se na oběd.
Nová kapitola💗 vím že jste si asi všichni mysleli že už spolu automaticky chodí ale já jsem to potřebovala mít napsané 😂💜 samozřejmě budu ráda když zanecháte hvězdičku a komentář ⭐💭 mám vás ráda💞
Vaše Sany💕
ČTEŠ
Taehyung × reader [Y/n]
Hayran KurguJmenuješ se Y/n. Je ti 18let a bydlíš v ČR. Co když se tvoji rodiče rozhodnou přestěhovat se do Koreji kvůli práci. Nová škola🏫 Noví spolužáci👧🏼 Krásný kluk🧑🏽 Tábor🏕️ Y/n= tvoje jméno💗 Vyskytují se zde scénky 15+ ...