~37~

629 39 2
                                    

Na hřišti jsme se sešly s klukama a Tae si to hned mířil ke mně. „Y/n vypadáš nádherně" Usmál se a pohladil mě po hlavě.

„Děkuju tobě to taky sluší ale to nemusím ani říkat protože tobě sluší vždycky všechno" Tae se usmál a dal mi pusu.

"Tak jdeme, pojď" Nastavil mi ruku a já si s ním propletla prsty.

Taeho outfit⬇️

Došli jsme k ohništi a byla už tam asi tak třičtvrtina tábora takže jsme si všichni někam sedli a začali jsme zpívat táborové písničky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Došli jsme k ohništi a byla už tam asi tak třičtvrtina tábora takže jsme si všichni někam sedli a začali jsme zpívat táborové písničky. Ano dokonce i v Koreji tam nějaké mají. Potom přišli vychovatelky a daly nám tam na stolek několik špekáčků které jsme si měli opéct. Začali jsme si všichni brát a napichovat to na kovové tyčky.

„Kdy se bude hrát konečně ten šátek??" Zeptal se nějaký kluk myslím že Sujoo.

„Hele jak chcete buď teď a nebo až po jídle"

„Já bych si dala prvně jídlo a pak bychom mohli hrát až do večera"

„Okey" Povídali jsme si zpívali a někteří tam i tančili. Včetně MĚ smála jsem se u toho a pak nevím co mě to napadlo ale začala jsem různě vytahovat lidi k tanci. Nakonec jsme tam tančili všichni. Když už bylo všechno opečené a snězené tak jsme udělali velký kruh okolo ohně do prostřed šla Ráró a začalo se hrát.

„Jede vláček přátelství kdo má šáteček ten líbat smí..." S šátkem na očích zastavila u nějakého člověka rozvázala si oči a dala mu pusu. Zatím jsme to hrály jen na líčko možná později si pak budem dávat aji na pusy co já vím. Pusu dostal Sujoo takže teďkom půjde on zastavil se u Sue a dal jí pusu. Tajně jsem u toho pozorovala Jimina no a zrovna dvakrát s toho nadšený nebyl. Sue nebyla snad ani při smyslech viděla jsem jak tam stojí jak kámen. Naštěstí se potom nějak vzpamatovala a nasadila si šátek. Nečekaně se zastavila přímo přede mnou takže mi bude dávat teď pusu ona. Následovala jsem já dala jsem si šátek a šla kam mě nohy táhly. Sundala jsem si šátek a hádejte kdo tam byl...

Ahojky nová kapitola✨ vím měla vyjít aspoň o 2 hodiny dřív ale Wattpad mi ji smazal takže jsem to musela psát znova🙁 jinak doufám že vidíte ten od Taeho outfit s tím jsem tady měla taky problém pořád se mi mazal. No a jen taková otázečka kdo si myslíte že tam je?👀💜 Určitě pište mám vás ráda 🐻

Vaše Sany 💕

Taehyung × reader [Y/n]Kde žijí příběhy. Začni objevovat