~55~💦

863 34 6
                                    

Tae se rychle odvalil a líným krokem šel odemknout a následně otevřít. Za dveřma stál ustaraný Jin s hrncem v ruce.

„Taetae nechcete si dát už večeři?" Zeptal se a Tae se otočil jestli má říct jo nebo ne. Mírně jsem kývla na souhlas a Tae přikývl za chvilku se Jin objevil ve dveřích znova a to už s tácem plný toastů.

„Díky Hyung" Usmál se Tae a přinesl to na postel. Jin se jen letmo usmál a zavřel dveře. Pustili jsme se do jídla a u toho jsme si pustili i nějaké anime.

„To už je konec?" Zeptala jsem se o cca hodinu a něco později. Tae přikývl a zavřel notebook.

Smooth
Potom se vrátil a zavalil mě. Začal mi dávat letmé polibky na horní části těla jednou na líčko potom na dekolt potom zas na ucho no prostě bylo to příjemné a poměrně to lechtalo takže jsem se u toho smála. Začal pokračovat níž a níž až se zastavil.

„Můžu?" Zeptal se něžně a já pokývala hlavou. Bleskurychle ze mě sundal rifle tílko a jeho tričko a začal pokračovat. Propletla jsem si s ním moji levou ruku. Začal mi líbat vnitřní strany stehen. Mezitím mi uniklo pár nezbedných vzdychů. Náhle se vrátil zase zpátky na horu a začal mě líbat. Abych taky něco udělala tak jsem mu rozepla kalhoty a sundala mu je. Bylo to všechno tak hezké a romantické protože jsme na to šly pomalu a u toho jsme si koukali do očí.

Tae pov.
Začal jsem ji dělat drobné značky na krku a u toho se usmíval protože mi u toho vzdychala hezky do uší. Snad nás neuslyší Jin..opatrně jsem ji rozepl podprsenku a do polibku se usmál. Přešel jsem znova na dekolt kde jsem udělal další značky a potom udělal mokrou cestičku až dolů. Obmotal jsem ruce okolo její nohou a přisunul si ji blíž. (prostě teď Y/n leží pod Taem s rostahlima a skrčenýma nohama a Tae je hned u jejího vstupu s jeho přirozením..doufám že chápete ^^) Sundal jsem si boxerky a nasměroval si to do jejího vstupu. Stále jsme měli propojené ruce..vstoupil jsem do ní a ona nahlas zavzdychala tim zesílila i stisk a prohla se v zádech. Já jsem se k ní naklonil a pošeptal ji do ucha povzbuzující slova. Tím jak jsem byl hlavou u její hlavy tak jsem se dostal do pohodlné pózy přišpendlil jsem u ní ruce a pánví posouval proti té její. U toho jsme si prohlížel její nádherný obličej a tělo což urychlilo můj orgasmus.

„U-už budu" Řekl jsem potichu a ona udělala výraz že ona taky. Netrvalo dlouho a udělali jsme se oba. Na to jsem se svalil vedle ní. Po pokoji se rozléhalo naše rozdýchávání slasti. Nakonec jsem posoudil že by byl nejlepší nápad nás přenést do koupelny a jít spát. Takže jsem taky tak udělal. Vzal jsem Y/n do náruče přenesl jí do koupelny pustil jsem sprchu a začal nás umývat. Po rychlé sprše jsme si vyčistili zuby a šly jsme v obětí a dobrým pocitem spát.

Nová kapitola a není předepsaná protože prostě já to tak nějak nedělám 🤷🏼‍♀️😂 vím že jsem v minulé psala že nějaké předepíšu ale já musím mít prostě náladu a pak jedu. Někdy předepíšu nějaké někdy ne prostě to střídám takže asi tak💛 jinak taky tak moc umíráte od BTS s nových fotek?🥵🖐️

UŽIJTE SI PRÁZDNINY(jsem teď na dovolené v Egyptě a představte si že oni tu mají kolotoče a na pohodu tu prostě pouští btssss😩💜to jste měli vidět moji a ségry reakci když jsme slyšeli IDOL bylo to jako by tu měli koncert😭😭💗) no nic mám vás ráda užívejte léta a zase u další kapitoly papaa

XOXO

Taehyung × reader [Y/n]Kde žijí příběhy. Začni objevovat