Přišli jsme od Kyung ke dveřím. Ajaj a teď mě zámoří několika otázkama. Potom Kyung otevřela dveře a udělala krásný falešný úsměv. „Ahoj" 'usmála se'
„Ahoj" Omluvně jsem se usmála.
„Čau" No tak pojďte dál. Potom jsme šli od Kyung do domu a ta mě hned táhla někam od Taeho pryč. „Jako vážně jsi musela vzít zrovna jeho?" řekla rozhořčeně
„Noo víš ono to je trošku jinak" spojila jsem ruse a začala si s nimi hrát.
„No tak povídej" Povzdechla si. Když jsem to Kyung všechno vysvětlila tak měla několik dalších otázek ale na všechno jsem naštěstí stíhala odpovídat. Asi po 20 minutách jsme konečně šli za Taem
„Kde jste byli tak dlouho?" zeptal se Tae
„Ehmm ale nic to víš holčičí věci" Usmála jsem se.
„Fajn" Usměv mi oplatil.
„Nebudem se dívat ne nějaký film?" Navrhla Kyung a mi přikývli.
„Jo klidně" asi cca po hodině jsem už vůbec nevnímala ten film byla jsem docela unavená a proto jsem usla.
„Y/n spí?"
„Asi byla unavená však už je skoro večer počkej odnesou ji domů"
„Tae?"
„No?"
„Že něco začínáš cítit k Y/n"
„Ehmm noo jaa" Vydechl jsem. „Asi jo ale prosím neříkej jí to"
„No joo ale dávej na ni pozor" Mrkla na něj.
„Jo neboj" potom jsem vzal Y/n do náruče a šel jsem k ní domů. Ach jo zítra jdem vlastně do školy. Doufám že zatím nikdo neví o tom že s ní takhle randím. O pár minut později jsem došel od Y/n k domu. Její rodiče ještě nebyly doma. No tak bych měl dát Y/n aspoň do pyžama noo ale co když ji bude vadit že ji uvidím nahou. Nee nebude. Začal jsem ji vyslíkat. Doufám že se neprobudí. Když jsem ji převlíknul tak jsem ji odnesl do postele. O necelých 10 minut jsem se k ní přidal i já.
Ráno
Ráno jsem se vzbudila brzo. Ahh kolik je hodin? 6:30 ach joo to abych budila Taeho.
„Tae vstávej musíme do školy" no dobře jdu dělat snídani. Zatím jsem sešla schody a dělala jsem snídani o chvilku později přišel i Tae.„Dobré ráno"
„Dobré" usmál se po snídani jsem se šla převlíct z pyžama. Vzala jsem si na sebe černé kraťasy do pasu potom červené tílko a černé podkolenka. No a já můžu vyrazit. Tae se taky oblékl a šly jsme.
„Dneska ti to sluší" Usmál se.
„Děkuju"
Ve škole
Ve škole se odemě Tae oddělil. No neva šla jsem za Kyung.
„Ahoj Kyung"„Ahojj"
„Tak co jaká byla noc?"
„No asi jsem u tebe usla a pak mě asi Tae přenesl domů no a asi mě aji převlíkl do pyžama" Pousmála jsem se.
„Juj tak to máš dobrý" Usmála se.
„Jdem do třídy?"Zeptala jsem se. Pokývala hlavou a šlo se.
Takže ahojj💜 jsem tady s další kapitolou✨ doufám že se líbí🌈 hvězdičky ⭐ a komentáře 💭 potěší 🥰
XOXO
ČTEŠ
Taehyung × reader [Y/n]
FanfictionJmenuješ se Y/n. Je ti 18let a bydlíš v ČR. Co když se tvoji rodiče rozhodnou přestěhovat se do Koreji kvůli práci. Nová škola🏫 Noví spolužáci👧🏼 Krásný kluk🧑🏽 Tábor🏕️ Y/n= tvoje jméno💗 Vyskytují se zde scénky 15+ ...