~40~

654 37 3
                                    

V autobuse jsem seděla s Taem. Yoongi seděl s Kyung. Jungkook s Kyo a Sue s Jiminem. Celou cestu jsme si všichni povídali a potom jsem nějakým způsobem usla.

„Y/n vstávej" Cítila jsem jak se mnou někdo třepe. Pomalu jsem otevřela oči a spatřila Taeho.

„Pojď jdem do toho aquaparku" Jen to dořekl a už mě tahal za ruku ven. Vzali jsme batohy a šly do arény. Učitelky tam ještě něco vyřídili a pak už jsme se rozdělily na holky|kluky

Y/n plavky⬇️

Když už jsem byla převlíknutá tak jsem šla k Taemu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když už jsem byla převlíknutá tak jsem šla k Taemu. Když jsem ho viděla div jsem neupadla do bezvědomí byl fakt hot. Mrkl na mě a skousl si ret. Potom se zákeřně usmál a hodil mě do vody.

„Heeeej Taee" Zakřičela jsem a začaly jsme se oba smát on skočil hned za mnou.

„Y/nnn pojď jdem na tobogán" Řekl po nějaké chvilce Tae a tahal mě od ostatních ven z vody. Já jsem jen kývla hlavou a šla za ním. Když jsme konečně vyšlapali těch několik schodů nahoru úplně jsme zajásali.

„Shit tak ten bude hodně dobrý" Podívala jsem se na Taeho a jen jsem přikývla.

„Jo to bude vidíš ty zatáčky?!" Když už jsme byly konečně na řadě tak Tae začal mluvit.

„Tak jo já si sednu tu a ty dopředu, jo?"

„Jasně" Sedla jsem si od Taeho do klína a jeli jsme. Bylo tam hodně prudkých sešupů dolů a hodně zatáček. Dokonce tam byly i světýlka. Když jsme vyjeli hned jsme jeli znova. Potom jsme zavolali i zbytek ať jdou taky. Byla to fakt sranda. Ke konci jsme se od nich nenápadně odpojili a šly do vyhřívky.

„Omg tady to je dokonalost" Zajásala jsem a Tae hned souhlasil.

„Jděte všichni do šaten za 15 minut tu bude autobus" Řekla učitelka a my začali vylézat s bazénu / vyhřívek / tobogánů. Šla jsem do šaten tam jsem se umyla i rovnou s vlasama a potom jsem se šla převlíct. Vyšla jsem s Kyung ven a Tae už šel naproti. Potom mi dal ruku okolo pasu a pusu na čelo.

„Jdem si sednout?"

„Jo"

Nová kapitola💞 nevím jestli jsem ji slibovala včera takže se omlouvám že ji vydávám až teď pokud tomu tak je😂🙏🏼 no a jinak pokud se ptáte proč mi ty kapitoly trvají vždycky tak dlouho než je vydám tak to je proto protože někdy nevím jak to napsat 😂😑 mám vás všechny moc ráda SARANGHAE 💜

Vaše Sany 💕

Taehyung × reader [Y/n]Kde žijí příběhy. Začni objevovat