~58~

445 22 0
                                    

Ráno jsem šla s Taem na krátkou procházku. Tyto podzimní dny oba milujem můžeme se válet,mazlit se,procházet se a několik dalších věcí.

„Nezajdem do kavárny?" Zeptal se mě Tae a já jen přikývla. Vešli jsme dovnitř a sedli si do zadu v rohu. Hned za náma přišla nějaká servírka.

„Dobrý den co si dáte?" Zeptala se mile a oba dva jsme začali uvažovat. Vzali jsme si lístek s teplými nápoji a začali ji to diktovat.

„Mm tak já bych poprosil dvakrát velké cappuccino se šlehačkou a tyhle dva zákusky" Ukázal na obrázek a ona jen pokývala hlavou.

„Bude to zatím všechno?" Oba jsme kývli na souhlas ona se jen usmála a odešla. S Taem jsme si povídali. Za chvilku nám donesla naší objednávku.

„Tak tady to máte" Dala to na stůl a odešla.

„Tae dívej na tu šlehačku" Usmála jsem se na ni s jiskřičkami v očích. Tae na mě jen s pobaveným výrazem sledoval.

Za chvilku jsme to měli snězené takže jsme už jen zaplatili a šly. Během cesty jsme potkali Luka a Soeu kteří nás pozvali na večer do baru. První věc co mě překvapila byla ta že Tae a Luka se znají druhá věc mě taky překvapila protože se nechtěli málem pozdravit a třetí věc mi došlo že asi mají za sebou nějakou tu minulost. Tae se k tomu pak už ani nevyjadřoval takže jsme to dál neřešili. Pak se ho na to stejně někdy zeptám. Přišli jsme k Taemu domů a začali jsme spolu vařit oběd potom jsem chystala na stůl. No a za necelých pár hodin jsme vyrazili s Taem do baru.Nemohla jsem přehlídnout od Taeho obličej když procházek okolo Luky...vážně by mě zajímalo co se mezi nima stalo. Posadili jsme se na volné místa objednali jsme si nějaké drinky a začali si povídat.

Nová kapitola už jsem domyslela to jak by to mohlo dopadnout tak snad to vyjdee

XOXO

Taehyung × reader [Y/n]Kde žijí příběhy. Začni objevovat