~64~

410 22 0
                                    

Dneska je konečně den kdy mě pustí. Naposledy jsem se podívala na nemocnici a odešla. Po cestě jsem se stavila do lékárny pro předepsané léky, a do obchodu pro menší nákup. Potom honem domů. Ani nevíte jak moc se tam těším, obzvlášť na můj pokoj. Přišla jsem domů vyzula si boty a šla do kuchyně. Vyložila jsem nákup uvařila rychlí oběd a šla jíst do pokoje. S tím mi přišla zpráva od mamky že zítra večer přijedou. Mobil jsem položila na postel a začala se dívat na nějaké kdrama.

Tae pov.
Dneska mají Y/n pustit z nemocnice. Moc rád bych šel s ní ale musím pomáhat tátovi s prací. Ráno jsme si spolu chvilku psaly a vypadala že jí to moc nevadí ale i tak mi to přišlo blbé takže za ní k večeru zajdu. Mezitím jsem ještě něco málo vyřizoval okolo překvápka pro ní a potom šel jíst. Najednou mi začal zvonit mobil.

Hobi😆~

Odložil jsem příbor a hovor zvedl.

„Halo?"

„Ahoj Tae, nemáte dneska čas? Slyšel jsem že už Y/n propustili z nemocnice" Usmál jsem se i když to neviděl.

„Ahoj Hobi, jo klidně, musím se ještě zeptat Y/n jestli se jí bude chtít atd."

„Ok a jinak na oběd ne spíš na večeři protože už jsem jedl a vy nejspíš taky" Šlo slyšet že se pousmál.

„Jj tak já ti pak ještě zavolám" Slyšel jsem zvuk souhlasu takže jsem to típl a šel jíst dál. Po obědě jsem začal volat Y/n.

Y/n pov.
Začal mi zvonit mobil. Podívala jsem se na mobil a pousmála se.

„Halo?"

„Ahoj Y/n, chtěl jsem se zeptat jestli nemáš k večeru čas protože ten řidič který tě ťukl nás pozval na večeři tak jsem se chtěl zeptat jestli půjdem nebo chceš odpočívat" Dořekl Tae a já nemusela ani přemýšlet.

„Jasně, půjdem" Usmála jsem se do mobilu.

Potom jsme si ještě chvilku volali a hovor ukončili. Mrkla jsem na čas a bylo 15:30 tak to mám času dost. Pomyslela jsem si a šla si udělat čaj. Mezitím jsem si v baráku pustila nahlas písničky. Dokud tu jsem sama tak bych toho mohla ještě využít,no ne?Po asi tak dvou hodinách protančených na kpop jsem usoudila že už bych se mohla jít chystat. Televizi jsem vypla a šla nahoru do pokoje.

Nová kapitola😆✨ už se těším až tam zapletu Namjoona😂💅jinak jak vám jde zatím škola? Mějte hezky a u další kapitoly papaa 💜

XOXO

Taehyung × reader [Y/n]Kde žijí příběhy. Začni objevovat