Dneska jsem se probudila ale trošku jinak. Byla jsem někým zavalená. No tvl to je Tae? V tuto situaci jsem vůbec nechápala proč na mě leží. No samozřejmě jsem ho nějakým způsobem ze sebe odvalila a šla do koupelny.
Potom jsem vyšla a šla dělat snídani. Všichni v domě spali kromě mě. Rozhodla jsem se že udělám palačinky. Když už jsem měla všechny suroviny vytažené mohla jsem začít ale najednou mě někdo obejmul ze zadu.Tae pov.
Když jsem se probudil Y/n v posteli nebyla. Vstanul jsem s postele a sešel schody viděl jsem Y/n jak něco dělá v kuchyni. Hned jsem za ní šel a obejmul ji ze zadu. Přitiskl jsem se na ní a dal jí miny pusu do vlasů. Teď jsem pochopil že bez Y/n nevydržím ani minutu. Takhlends v obětí jsme vydrželi asi tak 5 minut.Objímaly jsme se asi tak 5 minut dokud do kuchyně nepřišla mamka. Hned jsme se od sebe odtrhli. Ale i tak jsem věděla že nás nejspíš viděla.
„Eeh dobré ráno mami"
„Dobré"
„Dobré ráno"
„Y/n chtěla jsem ti říct že Tae tady s náma bude 2 dny protože jeho rodiče potřebovali na chvilku odjet"
„Co?"
„A ještě jedna věc nemáme pokoj pro hosty takže bude spát u tebe"
„Cože?"
„Donesu ti do pokoje matraci tak ji pak prosím povleč" kývla jsem hkavou
Tae se na mě překvapeně podíval a já na něho taky. Nastalo trapné ticho. Asi o 10 minut později jsem měla hotové palačinky. Donesla jsem je na stůl. „Nechcete ještě něco k pití?"
„Jestli bys byla tak hodná tak kávu"
„Mohl bych prosím čaj"Potom jsem jim donesla to pití a šla si dát palačinky. Mamka pak šla s tátou do práce a já zase zůstala doma sama plus ještě s Taem.
„Ty Tae já ti půjdu připravit nahoru to spaní"
„Počkej jdu s tebou" zastavil mě v pohybu a začal se zvedat.
„Fajn"Po asi tak 3 minutách jsme šli spolu nahoru. Potom mi Tae začal pomáhat povlíkat postel.
„Y/n nepůjdem se potom projít třeba do parku?" podíval s dna mě a čekal na odpověď
„Jo můžem" přikývla jsem protože vím že kdybych nechtěla tak pak stejně jdu.
Když jsme dopovlékly postel tak jsme vyrazili do parku. S Taem jsme si povídali a smáli se. Po chvíli se naše ruce střetli a Tae mě chytil za ruku. Nebyla jsme proti a ruku jsem přijala.
Takže ahojj💜 jsem tady s další kapitolou😊 doufám že se líbí🥰 už se nám to začíná pomalu rozjíždět🌹 hvězdičky⭐ a komentáře 💭 potěší ✨ Mám vás ráda😘
XOXO
ČTEŠ
Taehyung × reader [Y/n]
FanficJmenuješ se Y/n. Je ti 18let a bydlíš v ČR. Co když se tvoji rodiče rozhodnou přestěhovat se do Koreji kvůli práci. Nová škola🏫 Noví spolužáci👧🏼 Krásný kluk🧑🏽 Tábor🏕️ Y/n= tvoje jméno💗 Vyskytují se zde scénky 15+ ...