Když jsem ho viděla tak jsem stuhla. „Ehm nezabloudil si tady?" zeptala jsem se vyděšeně
„Ne jdu za tebou" řekl vážně a mě naskočila husí kůže z jeho hlasu
„A-aha a co potřebuješ?" sakra proč koktám
„Promluvit si" sedl si ke mě na postel a díval se mi u toho do očí.
„A o čem jako"
„O tom jak jsem tě praštil" podíval se po místnosti.
„Chtěl jsem se ti omluvit nevím proč jsem to udělal a... no prostě promiň"
Řekl to potichu ale slyšet od Taeho omluvu byl úspěch takže jsem to vzala v poho a potom jsem navrhla jednu věc.
„Ty Tae nechceš se jít dívat na nějaký film nebo seriál?"
„Jo proč ne"
„Okey tak co pustíme?"
„Nevím mně je to jedno prostě něco vyber"
„Ok tak může být nějaké kdrama nebo anime?"
„Jo klidně" asi po hodině dívání se na seriál jsem nějakým způsobem usla.
Tae pov.
Když jsme se dívali na Naturo tak Y/n nějakým způsobem usla.Mi to ale vůbec nevadilo. Protože mi usla na rameni a potom se mi zkutálela na břicho. Byl jsem z ní nadržený. Byla vážně sexy. A když spala tak byla roztomilá. Asi jsem se zabouchl. Nikdy jsem nevěřila na první lásku ale teď na ni věřím. Miluju ji od začátku. Když jsem do ní vrazil na té chodbě. A teď už aji vím proč ji tak otravuju otravuju ji z lásky. Chvilku jsem se na ni díval. Potom jsem ji dal pusu na čelo a usnul.Mamka pov.
Taehyungovi rodiče odcházeli tak jsem jim řekla že půjdu nahoru pro Taeho. Pomalu jsem otevřela dveře od pokoje ale zarazila jsem se. Y/n ležela Taemu na břichu a s poloviny i na jeho rozkroku a Tae měl jeho ruku na její hrudi.Lidi pojďte se na něco podívat. Začala jsem potichu šeptat.(Byly jsme opilý takže jsme začali říkat úplně šáhlé věci) „Oouowow to je roztomilé"„Hned si to vyfotím a dám to pak do našeho rodinného alba"
„Taky si to vyfotím" potichu jsme se tam začali s Agnes smát. Naši manželově nás vůbec nevnímali. Protože si spolu povídali. „Nemohl by teda Tae tady přespat?"
„Dokonalý nápad"
„Jinak promiň že ti ho tady tak cpu ale jak už jsem říkala u stolu tak zítra jedem na 2 dny pryč"
„Neboj se vždyť už to je domluvené"
„Nemohli bychom už jít?"přerušil to Vil „No joo" vyprovodila jsem Agnes a Vila ke dveřím. Potom jsme se rozloučili a já šla spát.
Takže ahojjj💜jsem tady z další kapitolou🤩 doufám že se líbí♥️ hvězdičky⭐ a komentáře💭 potěší Mám vás ráda✨
XOXO
ČTEŠ
Taehyung × reader [Y/n]
FanfictionJmenuješ se Y/n. Je ti 18let a bydlíš v ČR. Co když se tvoji rodiče rozhodnou přestěhovat se do Koreji kvůli práci. Nová škola🏫 Noví spolužáci👧🏼 Krásný kluk🧑🏽 Tábor🏕️ Y/n= tvoje jméno💗 Vyskytují se zde scénky 15+ ...