Ráno jsem se probudila nad příjemnou vůní. Vstala jsem tedy z postele a vydala se do kuchyně abych zjistila co to je. Palačinky. Byly to palačinky a u nich stál můj roztomilý Tae se šlehačkou na nose.
„Dobré ráno" Usmála jsem se a sedla si na linku.
„Dobré" Usmál se Tae ale nevěnoval mi dost pozornosti takže jsem se k němu vydala a obejmula ho okolo pasu.
„Máš na nose šlehačku" Zamumlala jsem mu do zad a usmála se nad tím.
„Co?" Otočil se na mě Tae a já vyprskla smíchy. Natáhla jsem ruku k jeho špičce nosu a setřela mu z ní šlehačku. Nad tím jsem pomlaskala.
„Mňam je sladká" Pousmála jsem se nad chutí a začala ji hledat po kuchyni ať si můžu dát tu dobrotu znova.
„A víš co je ještě sladké?" Řekl Tae a přitáhl si mě k němu.
„Tvoje rty" Zašeptal a nasál se ke mě. Začala jsem spolupracovat. Nastala mezi náma válka jazyků kterou vyhrál ovšem Tae, potom jsme se museli oba dva bohužel od sebe odtáhnout kvůli nedostatku kyslíku.
Prudce jsem se nadechla a do nosu mě udeřil zápach. Hned mi došlo že to bude nejspíš slavná palačinka, rychle jsem k plotně a převzala vedení v kuchyni.
-
„Tak co chutná to dobře?" Zeptala jsem se Taeho když chutnal palačinku, s úsměvem přikývl. Taky jsem ochutnala a byly fakt dobré nad tím jsem se pousmála a jedli jsme oba v klidu dál.
Dojedli jsme, a uklidili špinavé nádobí. Podívala jsem se na čas a bylo přesně 11:00. Lehce pozdní snídaně ale nevadí.
„Y/n, běž se oblíct půjdem do centra" Usmál se na mě Tae a já kývla hlavou.
Vyběhla jsem schody a zamířila do pokoje. Chňapla jsem do skříně a vydolovala černé kalhoty, bílé triko a nějaké doplňky. Všechno jsem si na sebe dala a běžela zase zpátky za Taem dolů. Obula jsem se, vzala kabát a vyrazili jsme.
Venku bylo krásně, foukal vítr a padalo listí. Za mě romantické počasí, rozhodně. Šli jsme ruku v ruce a bylo to celé cute. Vešli jsme do centra a hned šli do nějakých obchodů. Upřímně už ani nevím proč nebo jak ale vždycky když jdem někde spolu nakupovat vybíráme si navzájem povinně aspoň jeden outfit. A dneska to nebyla vyjímka, rozutekli jsme se po obchodě a začali hledat každý pro toho druhého oblečení.
Popadla jsem nějaké hezké kousky které mě trefili jako první do oka a rychle přiněhla na určené místo.
„Taehyung-ah, jsem první!" Řekla jsem trošku hlasitěji a viděla Taeho jak už jde ke mě taky.
„Gratuluju, ale minule jsem byl první já" Nafoukl tváře a předal mi oblečení pro mně, já zas na oplátku to pro něj.
„Jdeme zkoušeet" Řekli jsme naráz a zalezli oba do kabinky.
Podívala jsem se co mi vybral a usmála se. Rychle jsem si to na sebe oblíkla a byla jsem nadšená, moc se mi to líbilo.
Y/n outfit:
Poté mi Tae vlezl do kabinky.
„Tak co,líbí?" Zakřenil se na mě Tae a já pokývala kladně hlavou.
„Je to cool" Řekla jsem nadšeně a podívala se na něj.
Nakonec jsme oba outfity koupili a šly do dalších obchodů. No a teď jsme v naší oblíbené restauraci, oba jsme si dali Ramen a k tomu Kimchi MŇAM. Pochutnávali jsme si na jídle, šly do pár dalších obchodů a potom domů.
„To už je tolik?" Řekl Tae a hodiny ukazovali 18:32 Čas celkem letí ještě když máte vedle sebe osobu se kterou ten čas letí stokrát rychleji. Jenom jsem nad tím pokývala hlavou a šla nahoru se převlíct do pohodlnějšího.
Už jsem chtěla vyjít s pokoje když v tom mi někdo zavázal oči černým šátkem. Prvně jsem chytla menší šok ale když jsem uslyšela známý hlas který říkal neboj se,hned jsem se uklidnila.
Tae mě přenesl do auta a vyjeli jsme, pro mě do neznáma kam.
Nová kapitolaa a taky předposlední<33 Užijte si zbytek dne/večera a dávejte na sebe pozor mám vás ráda✨
XOXO
ČTEŠ
Taehyung × reader [Y/n]
FanfictionJmenuješ se Y/n. Je ti 18let a bydlíš v ČR. Co když se tvoji rodiče rozhodnou přestěhovat se do Koreji kvůli práci. Nová škola🏫 Noví spolužáci👧🏼 Krásný kluk🧑🏽 Tábor🏕️ Y/n= tvoje jméno💗 Vyskytují se zde scénky 15+ ...