Po odpoledním klidu
Opět nás začali volat na hřiště a Kyung zase spustila.„Ale to snad neee zrovna jsem si dobře lehla a už se mi nechce ani hnout prstem" Zakňučela a my se Sue se začali smát.
„Klídek bude to super, vztávej" Vzala jsem ji za ruku a táhla jsem ji ven s chatky. Když jsme se s holkama konečně dostavily na hřiště tak jsem je musela opustit a jít do svojí skupiny.
„No konečně Y/n kde je ti konec" Řekla vysmátě Kyo začala jsem se smát.
„Nooo musela jsem tahat Kyung z postele takže teď si to už můžeš domyslet sama jak to mohlo vypadat" Začala jsem se smát a Kyo taky. Potom už jsme musely hrát další hry opět nám učitelka vysvětlila co máme dělat a my tak udělali. Tentokrát to bylo držení kolíčků museli jsme si vzít kolíček který jsme si dali mezi prsty a na dvě minuty jsme ho musel držet sevřený + tam byla ještě gumička aby jsme to měli samozřejmě těší. Mezi tím bylo ještě několik dalších táborových her takže jsme měli o čas postaráno. K večeru jsme se všichni domluvili na vybíjenou. Bylo to strašně super dokonce se mi dneska i dařilo vybít hodně lidí. Po asi třech kolách hry jsme si řekli že zahrajem poslední a pak půjdem na večeři. Začalo se hrát a tentokrát měl míč v ruce Tae. Usmívala jsem se na něj jak nějaký debil on si mě samozřejmě všimnul potom na mě udělal taky obličej ale takový ten že jsem v háji. Potom najednou jsem viděla míč jak letí na mě a přímo do mojí hlavy. Tma. Začala jsem vidět tmu.
Pohled Taeho
Vzal jsem míč a hodil ho po Y/n u toho jsem se začal usmívat ale ona vypadala překvapeně potom jí to najednou trefilo do hlavy a ona spadla. Kurva. Ja jsem debil. Hned jsem se k ní rozběhl a zařval.„TIME OUT"
„Y/n jsi v pohodě?! Halooo" Začal jsem s ní třást ona nic. Jungkook za mnou hned přiběhl ještě s Kyo,Sue a Kyung a začali volat vychovatelky.
Další kapitola snad se líbí <3 jinak omlouvám se že už asi 2 týdny nic nevyšlo:(
A opožděně vám přeji šťastný nový rok 2021\(^o^)/ Mám vás moc ráda ( ˘ ³˘)Vaše Sany 💕
ČTEŠ
Taehyung × reader [Y/n]
FanfictionJmenuješ se Y/n. Je ti 18let a bydlíš v ČR. Co když se tvoji rodiče rozhodnou přestěhovat se do Koreji kvůli práci. Nová škola🏫 Noví spolužáci👧🏼 Krásný kluk🧑🏽 Tábor🏕️ Y/n= tvoje jméno💗 Vyskytují se zde scénky 15+ ...