38. kapitola

1.1K 42 2
                                    

"Rose, čakaj." Keď som sa otočila aby som zistila, kto na mňa volá, tak som sa stretla s oceánovomodrými očami Matta, ktorého som dlhšie nevidela.

"Ahoj Matt. Ako sa máš?" Opýtala som sa ho, keď sa zaradil ku mne a spolu sme kráčali do školy. Aby som to ujasnila. S Harrym sme sa dohodli, že nás vzťah budeme zatiaľ držať v tajnosti. Viem, že keď sa každý dozvie, že spolu chodíme, tak Harry stratí jeho 'slávnu' povesť sukničkára a každý nás - hlavne mňa- bude ohovárať. Čo by mi bolo jedno, pretože mi vôbec nezáleží na názoroch iných, ale viem, že Harry nechce stratiť jeho povesť badboya. Síce mi povedal, že mu to je jedno, pokiaľ bude mať mňa, no ja viem, že tie veci, ako párty, alkohol, štetky a ostatné veci patria do jeho života. Vraví, že to je minulosť, a keď má mňa, tak nepotrebuje nič z toho, no ja mám obavy, že tomu niekedy podľahne. Samozrejme, že mu nebudem brániť chodiť na večierky a tak, ale neviem čo spravím, keď ma podvedie. Viem, že by to nespravil, lenže niekoľko rokov teraz žil tak, že mal každú noc v posteli iné dievča, a preto mám obavy čo tento vzťah prinesie, ale som rozhodnutá to risknúť.

"Počúvaš ma?" Matt mi zamával rukou pred tvárou a tým ma vytiahol z mojich myšlienok.

"Prepáč, zamyslela som sa. Čo si hovoril?" Povedala som a pozrela sa na neho s ospravedlňujúcim pohľadom na tvári.

"Niekoho som stretol." Povedal nervózne a odvrátil pohľad pred seba. Prekvapene som sa na neho pozrela a na tvári sa mi rozlial úsmev.

"Vážne? Kto to je? Ako dlho ste spolu? Prečo si mi to nepovedal skôr?" Vychrlila som na neho kopu otázok a na konci som sa zarazila, keďže aj ja som niekoho stretla, ak sa to dá takto nazvať a tiež som mu to nepovedala. Ale na moju obranu to nieje ani deň, takže mu to naozaj vravieť tak skoro radšej nebudem.

"Je to Amy z vedľajšej triedy a sme spolu zatiaľ len dva týždne, takže sme to zatiaľ nikomu nevraveli." Povedal a mňa tým znova prekvapil.

"Amy Marshall? Tú ti schvaľujem." Zasmiala som sa hravo ho buchal do ramena.

"Ty ju poznáš?" Opýtal sa tiež s úsmevom na tvári.

"Trochu. Zoznámila nás moja kamarátka Cassidy a celkom sme si sadli. Obe totiž rady fotíme." Povedala som a Matt prikývol. Po zvyšok cesty mi Matt rozprával o nových veciach, ktoré sa udiali počas mojej neprítomnosti v škole.

***

Kráčala som na poslednú hodinu, keď ma niekto zozadu otočil a pritlačil na stenu. Svoj pohľad som zdvihla a stretla sa so zelenými smaragdami, ktoré tak veľmi obdivujem.

Skôr ako som niečo stihla povedať, Harry žiadostivo pritlačil svoje pery na tie moje a donútil ma zdvihnúť moje nohy a obmotať ich okolo jeho trupu. Svoje ruky položil zospodu na moje stehná, pár centimetrov od môjho zadku a ja som tými svojimi vošla do jeho hebkých kučier.

Svojim jazykom sa ihneď začal otierať o ten môj a moju spodnú peru vzal medzi zuby, čo spôsobilo, že som sa nevedomky pohla panvou oproti nemu a to u Harryho vyvolalo hlasný vzdych a svoje ruky premiestnil na môj zadok. Svojimi perami sa premiestnil na moje citlivé miesto na krku a začal sať.

Keď sa po chvíli odtiahol, tak môj krk zdobil veľký cucflek a ja som sa na Harryho pozrela zúfalým pohľadom.

"Ako to mám asi tak zakryť?" Opýtala som sa ho a on len pokrčil ramenami.

"Nemáš to zakrývať. Je to na to, aby každý vedel, že si moja." Síce to nedávalo veľmi zmysel, pretože sme sa dohodli, že náš vzťah zatiaľ udržíme v tajnosti, no nechala som to tak a pritiahla si ho do ďalšieho bozku, ktorý mi s radosťou opätoval.

***

"Ahoj Rose. Je ti už dobre?" Opýtala sa ma Cassidy, ktorá sa ku mne pripojila cestou domov. Áno, už som jej povedala všetko čo sa stalo. Je to môj najlepšia kamarátka a dôverujem jej.

"Je mi celkom fajn. A čo ty? Čo budeš robiť cez víkend?" Zmenila som tému, pretože som sa viac nechcela baviť o tom čo sa stalo a Cas to zrejme pochopila a začala rozprávať o nejakej párty, ktorú organizuje nejaký chalan zo štvrtého ročníku. A vtedy mi to došlo. Ak si dobre spomínam, tak mi Zayn vravel, že tento víkend robí párty a chce ma tam vidieť.

"Vieš kto ju organizuje?" Opýtala som sa jej, no ona len mykla.

"O tej párty viem od Danielle. A vôbec, nieje to jedno?"

"No nieje, pretože si myslím, že je to u Zayna." Povedala som a mierne zvýšila hlas, čo spôsobilo, že sa na nás zamračila postaršia pani, ktorej som následne venovala ospravedlňujúci pohľad.

"Tým lepšie. Ty sa s ním predsa bavíš, nie? Tak teda, aký máš problém?"

"To je pravda, lenže ty ich všetkých predsa nenávidíš." Povedala som so zmäteným pohľadom a sledovala ako Cassidy nevinne odvratila pohľad niekam za mňa.

"No tak povedzme, že som sa tak nejako zoznámila s Louisom a ten ma zoznámil s ostatnými a moja nenávisť k ním sa trochu rozpŕchla?" Povedala nevinne a ja som jej venovala nechápavý pohľad no v zápätí mi to došlo a ja som sa zastavila na mieste.

"Ty chodíš s Louisom?" Spýtala som sa prekvapene a ona na mňa premiestnila svoj pohľad, nevinne mykla ramenami a potlačila ma dopredu, aby som sa pohla a nestála na mieste.

"No to ma poser." Zamrmlala som si pre seba, no Cas to zrejme počula, keďže sa zasmiala a po chvíli som sa k nej pridala.

"Rose? Čo to máš na krku?" Opýtala sa s pohľadom upretým na mojom krku, Presnejšie na cucfleku, ktorý mi spôsobil Harry.

"Ehm, keď som si žehlila vlasy, tak som sa popálila." Povedala som a rýchlo odvrátila zrak, pretože sa poznám a viem, že neviem klamať a vždy sa nejako prezradím.

"Ja niesom blbá. To je cucflek. Ale otázkou je od koho. Ty s niekym chodíš? A nepovedala si mi to?! Tak to ti teda neodpustím." Zamračila sa a ja som sa nad jej správaním zasmiala, pretože viem, že sa nedokáže na niekoho dlho hnevať.

"Tak dobre, odpustím ti to, ale musíš mi ihneď povedať kto je ten šťastlivec." Povedala a tým ma znovu rozosmiala. Nevravela som, že sa nedokáže dlho hnevať?

"Je to Harry." Povedala som úplne potichu, že som to ani ja nepočula.
No moja kamarátka má zrejme sluch ako nikto.

"To si zo mňa robíš prdel." Povedala a takisto sa zastavila na mieste, ako ja pred chvíľou a pozerala na mňa s vypúlenými očami a prekvapeným pohľadom.

"Ty si chytila Harryho Stylesa. Chalana, ktorý nemal v živote vzťah. Chalana ktorý, mal dievčatá len do postele. Neviem, či mám byť na teba hrdá a pochváliť ťa alebo na teba nakričať." Povedala a konečne sa zaradila vedľa mňa.

"Len to prosím, nikomu nehovor." Povedala som a venovala som jej prosebný pohľad, na čo ona prikývla.

"Každopádne ti to prajem, ale stále si myslím, že by si si mala dávať pozor a ak ti ten debil nejako ublíži, tak ho nakopem do tých jeho pokladov." Povedala vážne, no mňa to rozosmialo.

"Vieš, som rada, že ťa mám ty trdlo." Povedala som a jednu ruku položila okolo jej ramien.

"Kto by nebol?" Zasmiala sa a ja som sa k nej pridala.

Teenage love H.SWhere stories live. Discover now