15. kapitola

1.3K 46 6
                                    

Po zobudení som zamierila ako každé ráno do kúpeľne, kde som vliezla pod horúcu sprchu.
Zo skrine som vybrala modré džínsy, do ktorých som zakasala biele tielko a navrch si dala červeno - čiernu kockovanú košeľu a koženú bundu.

"Dobré ráno." Pozdravila som mamu, ktorá sedela za barovým pultom s pohárom kávy v ruke a čítala nejaký časopis.

"Dobré ráno. Dnes by mal prísť ten Theov kamarát. Theo spomínal niečo, že tu už raz bol?"

"Áno, vravela som ti o tom. Keď si bola na služobke, tak tu bol Freddie aj jeho brat Louis. Obaja sú milí, nemusíš sa báť." Upokojila som ju, pretože som vedela, ze takéto nečakané návštevy nemá príliš rada.

"Tak teda dobre." Prikývla a ja som si na nohy nazula moje conversky, zamávala som mame a vyšla pred dom, kde na mňa už čakala Cassidy, ktorá ma ako vždy vtiahla do objatia.

"Tak a teraz mi povedz každý detail zo včera." Povedala Cas a ja som si povzdychla, no pustila sa do rozprávania.

"No. To. Ma. Podrž." Povedala prekvapene Cassidy, keď som dokončila svoj monológ.

"Nemám najmenšieho poňatia čo sa s ním deje Rose, no viem ti stopercentne povedať, že toto nerobil pri nijakom dievčati."

"Ja som ti vravela, že každý si zaslúži druhú šancu. Možno z nás nakoniec budú kamaráti."

"Len si daj pozor, aby ste boli len kamaráti." Povedala varovne, na čo som pretočila očami, a potom sme obe vošli do školy.

"Rose, ahoj. Freddie mi rozprával niečo o tom, že dnes má ísť k vám?" Opýtal sa ma Louis, keď sme s Cas prechádzali okolo neho a jeho kamarátov, medzi ktorými bol aj Harry, ktorý keď ma uvidel, tak sa na mňa usmial a mrkol.

"Áno obaja môžete dnes prísť." Usmiala sa na neho a on prikývol. Videla som, ako sa Harry zamračil, ale to som už s Cassidy kráčala na hodinu.

***

"Odkiaľ poznáš Louisa?" Opýtal sa ma Harry, keď si ku mne sadol na angličtine.

"Prečo ťa to zaujíma?"

"Proste mi to povedz, Rosie." Povedal a ja som sa pousmiala nad jeho prezývkou.

"Čakala by som, že sa skôr opýtaš Louisa než mňa."

"Nechcel mi odpovedať." Povedal zamračene a ja som sa na neho prekvapene pozrela.

"Tak potom nemusím ani ja, však?" Povedala som s úškrnom na tvári.
Keď otváral ústa, aby niečo odpovedal, tak do triedy vošla učiteľka, takže zmĺkol.

Keď skončila hodina, tak som rýchlo odišla ku skrinkám, aby sa ma Harry nemohol nič viac pýtať. Chcela som ho trochu potrápiť, ale na druhú stranu ho to vôbec nemusí zaujímať, takže mu to nemám prečo vravieť.

"Ahoj Matt. Ako sa máš?" Opýtala som sa ho a pohľadom som si ho obzrela. Oblečené mal čierne džínsy a červeno - čiernu kockovanú košeľu, čo na ňom vyzeralo naozaj dobre.

"V pohode. A čo ty?"

"Tiež." Venovala som mu úsmev a sadla si k nemu do lavice, pretože do triedy vošla učiteľka.

Ďalšiu hodinu som mala chémiu s Cassidy, s ktorou sme si sadli ako vždy, do zadnej lavice.

O chvíľu do triedy vošiel Liam, Niall a Louis, čo ma prekvapilo, pretože na túto hodinu ani jeden z nich nikdy nechodil. Louis sa na mňa usmial a sadol si s Niallom do vedľajšej lavice.

"Cas? Oni nikdy nechodili na túto hodinu, však? Čo tu potom robia?" Pošepla som jej potichu, no ona len pokročila ramenami.

***

Keď skončila posledná hodina, tak som vyšla zo školy a rozišla sa domov. Bola som pár metrov od školy, keď vedľa chodníka zastavil čierny range rover a okienko na strane spolujazdca sa otvorilo.

"Sadni si, odveziem ťa." Povedal Harry z auta.

"To je v pohode, nieje to už dlho." Pousmiala som sa a pokračovala ďalej, pretože som si k nemu nechcela sadnúť lebo viem, že by chcel znova vedieť, odkiaľ poznám Louisa, ale ja som už nevedela, čo mu na tú otázku odpovedať.

"Rosemary, sadni si do auta." Povedal varovne, no ja som ho ignorovala a kráčala ďalej. O chvíľu som počula otvorenie a následne zabuchnutie dverí, a potom sa Harry objavil predomnou a ako malé dieťa ma natlačil do jeho auta.

"Čo to do riti robíš!" Skríkla som na neho, no on ma ignoroval a tiež nasadol do auta.

"Pýtam sa ťa ešte raz Rose. Odkiaľ poznáš Louisa?" Opýtal sa Harry s jasným hnevom v hlase, keď sme boli pár metrov od môjho domu.

"Prečo ťa to zaujíma? Staraj sa radšej o Nicole." Odsekla som mu, pretože ma jeho nálady vážne prestávajú baviť. Raz je to milý, starostlivý Harry a o chvíľu je to bezcitný, odporný badboy, ktorý spí každú noc s inou.

"Prečo tu ťaháš Nicole?" Opýtal sa, no ja som len mykla ramenami. Nenávidím ju, a ani neviem prečo.

"Spala si s ním?"Opýtal sa Harry, keď zastavil pred domom a ja som sa na neho prekvapene pozrela.

"Čo? Nie! ... To si o mne myslíš? Že som ako dievčatá, s ktorými spávaš ty? Si na omyle, Harry. Ja niesom nejaká štetka, ktorá spí s každým, kto si o to zažiada." Povedala som naštvane a rýchlo otvorila dvere, aby som od neho bola čo najďalej, pretože som cítila, že sa mi do očí tisnú slzy a nedovolím, aby ma videl plakať.

"Rose, stoj!" Počula som jeho kroky za mnou, no ja som nepočúvala a rýchlo kráčala k domu. Keď som za sebou zavrela dvere, tak som sa po nich skĺzla dole a počula ako do nich Harry z druhej strany buchol.

"Rosie, prosím otvor." Povedal, no ani ma nenapadlo ho počúvnuť, ak by ma videl, tak by sa mi jedine vysmial.

Ďakovala som Bohu, že mama s Theom niesú doma, pretože neviem ako aby som im to vysvetlila.

Keď si Harry uvedomil, že mu neotvorím, tak konečne odišiel a ja som vyšla schodmi do mojej izby, kde som si ľahla do postele.

Teenage love H.SWhere stories live. Discover now