Keď som sa ráno zobudila, tak Harry ešte spal.
Čakala som, že po včerajšku sa budem cítiť hrozne a nedovolím žiadnemu chlapovi sa ku mne priblížiť, no tak to nieje. Priam prahnem po Harryho blízkosti a ďakujem Bohu, že sa tam objavil, pretože inak by som pravdepodobne stále ležala na ulici a zvíjala sa v bolestiach.
Pomaly, aby som ho nezabudla vstanem a rozídem sa do kúpeľne. Dám zo seba dole všetko oblečenie a vleziem pod horúcu sprchu. Chvíľu na seba nechám padať horúce kvapky, a potom si na telo nanesiem Harryho sprchový gél a snažím sa zo seba všetky slizké dotyky zotrieť.
Keď vyleziem von, tak sa zabalím do uteráka a rozídem sa späť do izby, kde nájdem Harryho sedieť na jeho posteli ako niečo ťuká do svojho telefónu. Keď zaregistruje, že som vošla do izby pohľad zdvihne a celú si ma obzrie.
Keď odomňa ani pod dlhšej dobe neodtrhne zrak, začne mi to byť celkom nepríjemne, a tak zakašlem, čo ho preberie z transu a on zdvihne zrak k mojim očiam.
"Ehm mohol by si mi prosím dať niečo na oblečenie?" Je mi trápne, že mi musí vždy dávať niečo jeho, ale ja tu nič nemám a navyše je mi jeho oblečenie aj tak pohodlnejšie ako to moje a ešte aj úžasne vonia.
"Ja si myslím, že ti to viac pristane takto, ale ako chceš." Povie s jeho typickým úškrnom na tvári a mne sa vtedy vybaví že je normálny deň a nás čaká škola, čo mi pripomína, že mama nevie kde som a určite už niekde stresuje.
"Preboha Harry. Ja som nedala vedieť mame, kde som a je už deväť hodín a my meškáme do školy." Začnem pochodovať po izbe a hľadát svoj telefón, no zastavia ma Harryho dlane, do ktorých vezme moju tvár a zadíva sa mi do očí.
"Rose, včera si bola skoro znásilnená. Do školy nepôjdeš minimálne týždeň a tvojej mame som zavolal a povedal jej, že u mňa prespíš. O tom, čo sa stalo som jej nevravel, pretože si myslím, že by si jej to mala povedať sama, ak teda budeš chceš a keď budeš pripevená. Takže sa prosím ukľudni. Obleč sa a ja ťa odveziem domov. " Povedal a ja som sa nezmohla na nič iné, ako sa na neho vypúlene pozerať.
Svoje ruky som natiahla k nemu a stisla ho v objatí, ktoré mi opätoval a do vlasov mi vtisol bozk .
***
Keď Harry zastavil pred našim domom, obaja sme vystúpili z auta a rozišli sa dovnútra. Mama a Theo našťastie doma neboli, takže sme doma boli iba my dvaja.
"Dáš si niečo ?" Opýtala som sa Harryho, ktorý si obzeral moju poličku s knihami a pokrútil hlavou.
"Naozaj máš rada pýchu a predsudok?" Opýtal sa ma, keď z parapety pri okne zodvihol moju obľúbenú knihu.
"Áno. Páči sa mi, ako sa Darcy a Elizabeth do seba dokázali zamilovať aj napriek ich rozdielom a pôvode. " Povedala som s pohľadom upretým do Harryho očí, ktorý sa uchechtol.
"Och prosím ťa. Niečo ako láska existuje len v knihách ako je táto. Je to ľudský výmysel, ktorý má ľudí prijať k tomu, aby si mysleli, že v tomto skazenom svete existuje niečo dobré." Povedal zosmiešňujúco a ja som sa na neho zamračila.
"To nieje pravda Harry. Láska existuje. Je to niečo, čo ťa raz zmení a príjme ťa vidieť svet v krajšom svetle. Pochopíš to, keď nájdeš svoju Elizabeth." Povedala som načo sa len zasmial a pokrútil hlavou.
"Si príliš dobrá pre tento svet Rosie a to ťa raz zničí."
YOU ARE READING
Teenage love H.S
FanfictionRose - milé a skromné dievča, ktoré stratilo otca a žije iba s mamou. Čo sa stane, ak príde na novú školu a stretne bandu chalanov, ktorí jej kompletne zmenia život? Harry - bezcitný, sebavedomý, no atraktívny školský badboy, ktorý má každú noc v p...