Sedela som obkročmo na Harrym s perami na jeho krku robiac mu tam malé znamienka. Jeho pokožku som jemne vzala medzi moje zuby a vsala, zatiaľ čo z Harryho úst vychádzali vzdychy.
"Rose-" Svojou panvou som pohla vopred a tým ho prerušila v tom, čo chcel povedať.
"Rose stoj." Povedala a ruky položil na moje boky, aby ma zastavil.
"Urobila som niečo zlé? Pretože-" Harry ma prerušil pokrútením jeho hlavy.
"Nie, ale neviem či sa budem môcť ovládnuť, keď budeš pokračovať." Povedal a na mojej tvári sa vytvaroval menší úsmev.
"Ja - som pripravená. Chcem, aby si si ma vzal. Chcem aby si bol môj prvý, pretože ťa milujem celým svojím srdcom a chcem to dať tebe." Do tváre sa mi nahrnula mierna červeň no zrak som mala stále uprený do jeho oči, ktoré sa pri mojich slovách rozžiarili.
"Si si istá?" Prikývla som a znova sa vrhla na jeho teraz poriadne napuchnuté pery.
O chvíľu ma Harry povalil pod seba a rukami začal vyhŕňať moje tričko, ktoré o pár sekúnd letelo do rohu izby spolu s tým jeho. Studenými prstami som mu prešla po hrudi, kde som začala pomaly obťahovať jeho tetovanie motýľa na bruchu. Jeho prsty sa ocitli na zapínaním mojich džínsov, ktoré následne rozopol a prstom vošiel dovnútra na čo sa z mojich ísť vydral další vzdych. Prstom prešiel po mojom strede, čo ma donútilo prehnúť sa v chrbte ako struna čím som umožnila Harrymu prístup k rozopínaniu podprsenky, ktorá o pár sekúnd letela k zvyšku oblečenia. Harry sa sklonil a perami sa prisal na jednu z mojich bradaviek zatiaľ čo rukou stále pracoval v mojich nohavičkách. Keď som to dlhšie nemohla vydržať, tak som svoje oči pevne stisla a silno si skúsla spodnú peru, aby som zabránila hlasnému vzdychu, ktorý sa dral z mojich úst.
Keď som bola tesne pred svojim vrcholom, tak sa odomňa Harry s úškrnom odtiahol a ja som sa na neho zamračila. Prevrátila som nás, aby som na ňom znova sedela obkročmo a tentoraz sa uškrnula ja. Rukou som prešla cez jeho hruď až k zapínaniu jeho tesných džínsov, kde sa zračila veľká hrča nad čím som sa väčšmi uškrnula a rukami rozopla jeho džínsy, ktoré som následne horko - ťažko stiahla dole a zrak uprela na hrču v jeho boxerkách.
"Kriste, Rose." Zavzdychal Harry čím mi dodal trocha odvahy predtým, ako som z neho stiahla aj posledný kus oblečenia. Rukou som pomaly prešla po jeho dĺžke, čo Harryho donútilo zakloniť hlavu dozadu a hlasno zavzdychať. Palcom som ho dráždila na jeho špičke predtým, ako som sklonila a mučivo pomaly ho vzala do úst.
"Kurva." Zavzdychal Harry a zrak premiestnil na mňa. Časť, ktorú som nebola schopná poňať do úst som vzala do ruky, zatiaľ čo som na zvyšku pohybovala svojou hlavou.
"Chcem sa urobiť až v tebe." Povedal po chvíli Harry a jemne odstrčil moju hlavu. Chrbtom dlane som si utrela ústa a Harry ma prevalil pod seba.
"Naozaj si si istá? Nemusíme to robiť." Prikývla som a nohy obmotala okolo jeho pásu, aby som si ho pritiahla bližšie k sebe. Harry sa sklonil a prilepil sa na moje pery, zatiaľ čo sa do mňa začal pomaly dostávať a s tým sa pomaly začala objavovať aj mierna bolesť.
"Si v poriadku?" Opýtal sa ma starostlivo a palcom mi zotrel malú slzu, ktorá si našla cestu von. Prikývla som, a tak sa začal pohybovať. Bolesť o chvíľu pominula a nahradila ju rozkoš z prichádzajúcej slasti.
"Kurva, si tak úzka." Zavzdychal a rukami sa oprel o čelo postele, keď videl, že si to užívam a nič ma nebolí, tak svoje prírazy zrýchlil. Od stien izby sa odrážali naše vzdychy, keď sa nás Harry snažil oboch priviesť k vrcholu. Nohami som si ho pritiahla bližšie k sebe a naznačila mu tým, aby išiel rýchlejšie, pričom neváhal a jeho prírazy sa stali zvieracie.
"H- Harry." Z mojich úst vyšiel další ston čo ho povzbudilo, aby začal prirážať ešte tvrdšie, ak to teda ešte šlo a svoju hlavu sklonil a pery obmotal okolo jednej z mojich bradaviek nad čím som sa znovu prehla chrbtici.
O pár minút sme obaja dosiahli svoj vrchol a Harry sa zvalil vedľa mňa na postel a ruky obmotal okolo mojich ramien.
"Toto bol najlepší sex v mojom živote Rose." Povedal stále trochu udýchane a pritiahol si ma k sebe bližšie. Hlavu som položila na jeho hruď, na ktorej sa ligotal pot a venovala tam malý bozk predtým, ako sme obaja zaspali.
***
Na svojom krku som pocítila Harryho pery, a tak som pootvorila oči a stretla sa s tými Harryho, ktoré ma žiarivo sledovali. Svoju hlavu som si zaborila hlbšie do jeho hrude, pretože mi bolo jasné, že som musela vyzerať otrasne. Kruhy pod očami a vlasy do všetkých strán. No to sa Harrymu asi nepáčilo, a tak mi palcom nadvihol bradu a široko sa na mňa usmial.
"Dobré ráno." Povedal chrapľavým hlasom, ktorý ma vždy posielal do kolien. Usmiala som sa na neho a svoje pery pritisla na tie jeho. Jeho ruky si našli cestu k môjmu pásu, za ktorý si ma pritiahol bližšie k sebe a uškrnul sa do bozku, keď zistil, že na sebe nič nemám.
"Dobré ráno." Povedala som, keď sme sa od seba odtiahli a palcom mu prešla ok načervenalých perách.
"Mali by sme ísť dole, inak mama o chvíľu rozrazí dvere a naozaj neviem povedať, ako zareaguje, keď nás uvidí nahých v jednej posteli." Zasmiala som sa a začala sa obzerať po mojom tričku, ktoré som avšak nenašla, a tak som na seba natiahla to Harryho, ktoré bolo tak či tak príjemnejšie.
"Hm a povieš mi, čo si mám obliecť ja?" Opýtal sa zamyslene, no v očiach mu stále svietili iskričky.
"Myslím, že v skrini sa pre teba niečo určite nájde." Povedala som a rozišla sa k šatníku. Ako som si myslela, mala som tam dve Harryho košele a zopár tričiek. Harry si na seba medzi tým navliekol džínsy a otočil sa ku mne.
"A ja sa čudujem, kam mi mizne oblečenie." Zašomral si pre seba a do ruky schmatol biele tričko a červeno - čiernu košeľu, v ktorej ako vždy vyzeral perfektne.
"Prestaň na mňa čumieť a šmykaj dole." Povedal prísne na čom sme sa obaja zasmiali, no aj tak sa rozišli do obývačky, kde sme našli Thea, ktorý sledoval Grincha.
"Theo? Kde je mama?" Opýtala som sa ho prekvapene, pretože som čakala, že ihneď ako ten malý vstane, zobudí celý dom kvôli darčekom.
"Spí." Mykol ramenami bez toho, aby odtrhol zrak od rozprávky. Otočila som sa ku schodom, aby som ju šla zobudiť, no to už mama schádzala dolu schodmi so širokým úsmevom na tvári.
"Tak sa teda vrhneme na darčeky nie?" Tleskla rukami a postrapatila Theovi vlasy.
Všetci sme si posadali pod vianočný stromček pričom sa Theo vrhol na darčeky ako prvý. Samozrejme, že väščina jeho darčekov boli rôzne autíčka alebo hračky, no taktiež nejaké oblečenie. Keď si rozbalil darček odomňa, čo bolo obrovské lego, tak na mňa nadšene skočil z čoho som usúdila, že sa mu páči. Ako posledná som si darčeky rozbaľovala ja. Dostala som rôzne oblečenie a kozmetiku od mamy a Theo mi nakreslil krásny obrázok mamy, mňa, jeho a Harryho, nad čím som sa musela pousmiať.
"Tak a čo si jej dal ty Harry?" Opýtala sa mama a tým ma donútila prekrútiť očami nad jej zvedavosťou, no nakoniec som k nej vystrčila ruku, na ktorej som mala náramok a prsteň od Harryho. Mama uznanlivo kývla hlavou, aj keď určite nechápala význam prívesku, no to jej zrejme až tak nevadilo.
"Tak čo si pozrieť nejaké filmy? Prinesiem koláčiky." Zvolala mama a rozbehla sa do kuchyne.
Práve sme sledovali Popolušku, keď mi zavibroval mobil, a tak som sa preň zvedavo natiahla, pretože som nemala poňatia, kto to to môže byť.
Zayn: Ahoj Rose, môžeme sa stretnúť?
YOU ARE READING
Teenage love H.S
FanfictionRose - milé a skromné dievča, ktoré stratilo otca a žije iba s mamou. Čo sa stane, ak príde na novú školu a stretne bandu chalanov, ktorí jej kompletne zmenia život? Harry - bezcitný, sebavedomý, no atraktívny školský badboy, ktorý má každú noc v p...