Pred domom zastavil čierny Range Rover, z ktorého vyšiel Harry a oprel sa o kapotu jeho auta. Ako vždy mal na sebe svoje typické čierne džínsy, jeho vypracovanú hruď obopínalo obtiahnuté biele tričko, cez ktoré presvitali jeho tetovania a cez ramená mal prehodenú rifľovú bundu. Vlasy mal zlízane dozadu. Ako vždy vyzeral jednoducho ale perfektne. A ja som sa nemohla zbaviť radosti z toho, že tento chalan patrí iba mne.
"Ahoj Hazz." Povedala som, keď som k nemu došla a rukou mu prešla cez rameno.
"Čo to máš kurva na sebe?" Opýtal sa, keď svojim pohľadom zarazene prechádzal po mojej postave. Môj úsmev z tváre ihneď zmizol, keďže som podľa jeho pohľadu usúdila, že sa mu vôbec nepáči, čo mám na sebe.
"Nepáči sa ti to? Ja som si to nechcela brať, pretože viem, že v tom vyzerám zle, ale Cas mi to vnútila. Počkaj tu, pôjdem sa prezliecť." Povedala som a otočila sa na odchod, no jeho ruka ma rýchlo zastavila.
"Nie nie nie, vyzeráš v tom absolútne perfektne. Ja len - tie skurvene krátke šaty. Si malá provokatérka vieš o tom? Nevieš si ani predstaviť, čo budem celý večer prežívať pri pohľade na teba v týchto šatách. Už teraz mám problém sa ovládať, aby som ťa neohol cez kapotu auta a nevyšukal z teba dušu. Kurva Rose." Posledné slova zastonal a v jeho tvári sa zračilo zúfalstvo a frustrácia, čo ma nakoplo k môjmu ďalšiemu činu. Podišla som k nemu bližšie, svoje ruky položila na jeho hruď, nahla sa bližšie k nemu a perami sa jemne dotkla jeho ucha.
"Tak potom by si asi mal vedieť, že som si nebrala spodné prádlo." Mohla som počuť ako zalapal po dychu a keď som odtiahla od jeho ucha, tak prekvapene hľadel do mojich očí.
"T-ty ideš naostro?" Jemne som prikývla a skusla si spodnú peru, aby som sa nerozosmiala nad jeho výrazom. Nerozumela som, čo to do mňa vošlo. Inokedy by som sa v tejto situácii červenala ako paradajka, no tieto šaty mi istým spôsobom dodávali odvahu a ja som mala chuť dnes Harryho provokovať.
***
"Konečne ste prišli." Pribehla k nám Cassidy, keď sme vošli dovnútra veľkého domu, ktorý zrejme patril Zaynovym rodičom.
"Idem pozdraviť chalanov." Povedal Harry blízko môjho ucha, aby som ho počula, keďže v miestnosti hrala silná hudba. Prikývla som a na mojej koži sa objavila husia koža, keď sa jeho pery obtreli o moje ucho.
"Tak poď zoženieme ti drink." Cas ma začala niekam ťahať a o chvíľu sme sa objavili myslím, že v kuchyni, ktorá nebola tak preplnená ako obývačka. Bolo tu len pár ľudí, z ktorých polovica už bola opitá, čo som nechápala keďže mohlo byť niečo okolo pol ôsmej a oni tu ležali s hlavou na stole.
"Tak ako reagoval Harry ?" Opýtala sa ma nedočkavo Cassidy, čo ma donútilo začervenať sa nad tým, čo sa stalo pred necelou polhodinou.
"Páčilo sa mu to." Povedala som a odvrátila zrak.0
"Len to? No tak, určite povedal ešte niečo." Naliehala na mňa Cas.
"No najprv bol mimo a čudoval sa čo to mám na sebe, a tak som sa chcela ísť prezliecť, pretože som si myslela, že sa mu to nepáči. No potom mi povedal, že vyzerám sexy. Neviem čo to do mňa vošlo, ale potom som mu povedala, že som naostro, z čoho bol úplne mimo." Povedala som a popri tom sa červenala ako paradajka.
"Tak vidíš! Vravela som, že z teba bude hotový. Stavím sa, že si dnes poriadne užijete." Povedala a to som bola už totálne červená, keďže Cassidy nevedela, že som ešte panna a určite sa nechystám o to prísť dnes, keď sme s Harrym spolu zatiaľ len niekoľko dní. Nervózne som prikývla a zahľadela sa na dievča, ktoré stálo pár metrov od nás a vracalo do umývadla. Keďže mi to prišlo naozaj nechutné, tak som zrak umiestnila späť na Cassidy, ktorá hľadela za mňa a vyškierala sa.
"Myslím, že dnes z teba nieje hotový iba Harry. Rose, ty máš v sebe snáď nejaké čaro, dievča. Každý chalan po tebe ide." Zmätene som sa otočila za seba a uvidela Zayna, ktorý si ma zarazene obzerá.
"Ahoj Zee." Povedala som, aby odomňa konečne odtrhol zrak, pretože som nenávidela, ak na mňa niekto dlhšie hľadel.
Zayn rýchlo zdvihol svoj zrak a pozrel sa mi do očí a ja som neverila vlastným očiam. Jeho líca mali červenú farbu. Zayn Malik sa kvôli mne červenal. No to ma poser."A-ahoj Rose. Som rád, že si nakoniec prišla." Povedal a odkašľal si, no podišiel bližšie ku mne.
"No vieš, nemala som na výber. Ak by som neprišla sama, tak by si ma sem ty alebo Cas dotiahli." Zasmiala som sa a nechala sa ním vtiahnuť do príjemného objatia.
"To je pravda." Povedal a po chvíli sa odomňa odtiahol.
"Pila si už niečo?" Opýtal sa ma a ja som zakrútila hlavou v nesúhlase, pretože sme sem s Cassidy prišli, aby sme si vzali nejaký drink, ale nejak sme sa zahovorili.
"Tak poď, niečo ti dáme. Nebudeš tu nasucho." Povedal s pobavením v hlase a začal sa prehrabovať fľaškami alkoholu.
Po chvíli mi do ruky vložil červený kelímok a ja som sa ho trochu napila. Tipovala by som to na čerešňovú vodku, ale niesom som si istá.
"Chutí?" Opýtal sa ma Zayn a ja som s úsmevom prikývla.
"Zazrel som tu pár ľudí, ktorých som dlhšie nevidel, takže ich pôjdem pozdraviť, neskôr si si ťa ešte nájdem." Mrkol na mňa a odišiel niekam do davu. Pokrútila som nad ním hlavou a otočila sa ku Cassidy, ktorá na mňa pozerala s vyvalenými očami.
"Naozaj by som rada vedela, ako to robíš." Povedala Cas a ja som sa na ňu zmätene pozrela.
"Robím čo?"
"Že po tebe ide každý chalan vrátane tých, ktorí doteraz nikoho nemali a dievčatá mali len na sex." Povedala a pobavene ma svojou kabelkou buchla po ruke.
"To nieje pravda."
"Nie? Chodíš s Harrym, Zayn po tebe ide a každý druhý chalan v tomto dome nad tebou slintá." Povedala a nadvihla svoje perfektne upravené obočie. Išla som jej niečo odpovedať, no niekoho ruka mi pristála na páse. Otočila som hlavu a stretla sa so smaragdovo zelenými očami.
"Nechceš si ísť zatancovať?" Opýtal sa ma Harry a na jeho tvári sa vytvoril roztomilý úsmev, ktorý mi podlamoval kolená. Nevedela som, čo mu odpovedať kvôli Cas, ale tá ihneď pokrútila hlavou a so slovami že to dokončíme neskôr ma poslala s Harrym na niečo ako parket, ktorý bol v strede veľkej obývačky.
YOU ARE READING
Teenage love H.S
FanfictionRose - milé a skromné dievča, ktoré stratilo otca a žije iba s mamou. Čo sa stane, ak príde na novú školu a stretne bandu chalanov, ktorí jej kompletne zmenia život? Harry - bezcitný, sebavedomý, no atraktívny školský badboy, ktorý má každú noc v p...