"Rose? Kde si kurva bola?" Zamrkal a v jeho očiach som mohla zazrieť hnev, ktorý sa miešal s obavami a únavou. Na malú chvíľu mi ho prišlo ľúto, no potom som si spomenula na minulú noc a ľútosť nahradil hnev.
"To ťa nemusí zaujímať a teraz ak dovolíš, rada by som sa dostala dovnútra." Povedala som nezaujatým hlasom a znova sa pokúsila dostať k dverám, no jeho telo mi v tom zabránilo.
"Rose? Deje sa niečo?" Ozval sa hlas za mojím chrbtom. Myslela som si, že Zayn dávno odišiel, no mýlila som sa.
"To s ním si bola celý deň? To kvôli nemu si ma ignorovala a nedala mi ani kurva vedieť, kde si?" Z Harryho priam sršal hnev, keď prstom ukázala na Zayna, ktorý sa postavil vedľa mňa.
"Neozývala som sa ti, pretože som nechcela počúvať tvoje hlúpe výhovorky." Povedala som pokojným hlasom a rukami si objala telo, pretože by začínala byť poriadna zima.
"Rose, prosím poďme dovnútra. Všetko ti vysvetlím." Bolo na ňom jasne vidno, ako sa snaží kontrolovať a nevybuchnúť.
"Čo mi chceš vysvetliť? Od nedele si sa mi neozýval Harry. Ignoroval si ma. Mal si aspoň potuchy, ako som sa bála? Samozrejme, že nie. Bolo ti úplne jedno ako sa cítim, radšej si si vybral ísť na nejakú hlúpu párty a nechať sa obchytkávať Nicole. A akoby ani to nestačilo, musel si sa s ňou vyspať. Čo na tom chceš vysvetľovať, hm?" Môj hlas postupne naberal na intenzite, zatiaľ čo sa na mňa Harry pozeral s rozšírenými zreničkami. Do očí sa mi nahrnuli slzy a aj keď som sa ich silou mocou snažila zastaviť, pretože som mu nechcela ukázať, že ma znova dostal na dno, slzy si napriek tomu našli cestu von, a začali v potôčikoch stekať po mojich už aj tak mokrých lícach.
"Ja som s ňou kurva nespal. Ako si to môžeš myslieť?" Opýtal sa neveriacky a skôr ako som mohla niečo odpovedať, jeho zrak sa presunul na postavu vedľa mňa a zaťal obe päste.
"To ty. Ty si jej nahovoril všetky tie somariny." Povedal so zrakom upretým na Zayna, ktorý sa len uchechtol.
"Nepovedal som jej nič iné ako pravdu, pretože ty by si jej znova pomotal hlavu nejakými svojimi výhovorkami. Lenže ona si zaslúži vedieť ako to bolo. Už si konečne uvedom, že si ju nezaslúžiš Harry. Je pre teba príliš dobrá a ty jej stále iba ubližuješ. Máš tak dokonalé dievča a namiesto toho, aby si si ju kurva vážil, pôjdeš za Nicole, ktorá jej nesiaha ani po členky, a budeš to hádzať na mňa? So mnou konečne prestala myslieť na realitu a usmievala sa. Prestala myslieť na teba a na to, ako si jej kurva ublížil." Zaynove slová boli pre Harryho ako nejaký spúšťač.
Neviem ako a Harry sa ocitol obkročmo na Zaynovi a dával mu jednu päsť za druhou. Zdesene som sledovala ako Zayn následne prebral kontrolu, a tak sa pár rán ušlo aj Harrymu.
Keď som si uvedomila, čo sa deje, rýchlo som sa k nim obom rozišla a pokúsila sa ich oddeliť, no márne.
"Harry, dosť!" Zakričala som, keď sa chystal Zaynovi uštedriť ďalšiu ranu, no akoby bol v nejakom transe. Rýchlo som sa k nemu priblížila a pokúsila sa ho odtiahnuť, no jeho ruka ma odsotila kúsok ďalej, a ja som neudržala rovnováhu a spadla na zem.
"Si kurva normálny?" Zakričal na neho Zayn a vymanil sa z Harryho zovretia, aby sa mohol dostať ku mne. Harry akoby si až teraz uvedomil, čo spravil a rýchlo zamrkal predtým, než sa rozišiel ku mne.
"Rose ja- prepáč, neuvedomil som si čo robím. Kurva. Mrzí ma to. Bolí ťa niečo?" Koktal a v jeho očiach som videla obavy a ľútosť. Vedela som, že by Harry nikdy fyzicky neublížil žiadnej žene a už vôbec nie mne, no teraz som mala pocit, že ani nevnímal čo robil a sústredil sa na údery smerujúce Zaynovi. Chvíľu som sa zdesene pozerala do smaragdovo zelených očí, zatiaľ čo on ma jemne držal za ruku.
YOU ARE READING
Teenage love H.S
FanfictionRose - milé a skromné dievča, ktoré stratilo otca a žije iba s mamou. Čo sa stane, ak príde na novú školu a stretne bandu chalanov, ktorí jej kompletne zmenia život? Harry - bezcitný, sebavedomý, no atraktívny školský badboy, ktorý má každú noc v p...